מאזניים: "לגלות אחריות זוגית – גם אם צריך להיות הצד שמוותר"

עוזי הכוהן קולע בול | תחזית אסטרולוגית ליום הכיפורים והמשך השבוע לבני מזל מאזניים:

היכולת לשתף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה. צורך לחדש מתוך מחשבה על עתיד טוב יותר גורם לרבים מכם למחשבות רבות שקשורות גם לעתידכם המקצועי וגם על הדרך שבה עליכם לנהוג בתקופה שכזו.

באופן כללי: זהו שבוע חיובי מלא במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד הקרוב.

בבית: חוסר יכולת לאזן בין הרגש לבין ההגיון עשוי להוביל למצבים של חיכוך וחוסר הסכמה. במקרים שכאלה, מומלץ בחום לנסות ולפעול דווקא במתינות ולא באגרסיביות. זכרו!  שמקורו של האושר, הוא בהרמוניה הפנימית שבין הראש והרגש.

עבודה: הקלף השבועי מבשר על שבוע גדוש שיצריך מכם חשיבה בוגרת, נטילת אחריות והגדלת ראש.

זוגיות: בשבוע זה יש למצוא את הדרך לתת לזוגיות שלכם מענה שיעניק תחושת ביטחון הלחץ שקיים מסביב אינו תורם לכך לכן בשבוע זה יש לגלות אחריות זוגית ובגרות זוגית גם אם הדבר דורש מכם להיות הצד שמוותר. נטייה לעולם הרוח מזמנת לרבים מכם מפגשים עם תכנים ונושאים שקשורים באמונה, דת וכוחמת חיים.

טיפ לשבוע טוב יותר: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו ב"ה למציאות שלכם.

יום הכיפורים: מאפשר לכם ליצור חיבוריים רגשיים חדשים עם בניי הבית שנמצאים אתכם. נצלו זאת בתבונה וצרו שיח פורה ואוהב אם היקרים לכם ביותר… הצום ב"ה עובר בסדר. שבוע טוב, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

לחזרה לעמוד הראשי – לכתבה עוזי הכוהן קולע בול | תחזית אסטרולוגית ליום הכיפורים והמשך השבוע

לעמוד האסטרולוגיה באתר חדשות 08 לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן