מאור צור מציג: מעמדת כתב החדשות – ליזם “גן מוגן”

“תכירו את החברה שהקמתי, גן מוגן. יש לה מטרה: להפוך כל מרחב בעולם הגיל הרך לבטוח, מוגן וחינוכי עבור הילדים שלנו. זה אתגר, אבל זה אפשרי!… זאת חלקת האלוהים שלי שבה אוכל להגן על ילדים ואולי להוסיף לתחושת החוסן במדינת ישראל”

“מעמדת כתב החדשות שדיווח והתריע, אני עובר לעמדת היזם שפועל לשינוי בשטח” – כך הודיע מאור צור, כתב החדשות המוכר לעוקביו ברשתות החברתיות.

“תכירו את החברה שהקמתי, גן מוגן. יש לה מטרה: להפוך כל מרחב בעולם הגיל הרך לבטוח, מוגן וחינוכי עבור הילדים שלנו. זה אתגר, אבל זה אפשרי!”, הוא מסביר.

“אפתח בהתלבטות שהייתה לי האם עכשיו זה העיתוי הנכון, במלחמה, כולנו נמצאים בחוסר וודאות, החטופים שעדיין לא כאן ובעיקר תחושת המוגנות הפיזית והמנטלית שנפגעה אצל כולנו אחרי ה-7.10. אבל בשבועות האחרונים שוב ראיתי פרסומים על פגיעה בילדים בגנים, עוד מקרה ועוד מקרה ואז שבוע שעבר פורסם על 600 מקרים של פגיעה בילדים על ידי שתי נשות צוות. הגעתי למסקנה שעכשיו זה הזמן.

זאת חלקת האלוהים שלי שבה אוכל להגן על ילדים ואולי להוסיף לתחושת החוסן במדינת ישראל. מהרגע הראשון שחשפתי את פרשת כרמל מעודה, ידעתי שאני במשימת שליחות. להוביל שינוי. שעות של צפייה בסרטוני התעללות קשים, עוד מקרה שנחשף, עוד סיפור, עוד מעגל כאב, עוד למידה של התופעה לעומק, עוד הבנה מה צריך כדי לתקן.

המאמץ שלי בהעלאת התופעה לראש סדר היום הציבורי הובילה לשינוי תודעה שלא היה כאן לפני. אותי זה בעיקר הוביל למסקנה שבנשות וצוותי החינוך צריך להשקיע! אשת חינוך בכל תפקיד זוטר או מוביל, בגן או בטיפול בפעוטות בבית, היא מי שאמונה על ביטחון וחינוך הילדים שלנו לדורות הבאים וכך צריך להתייחס אליה. נשות ואנשי החינוך, זה מקצוע שאי אפשר ואסור לזלזל בו בשום פרמטר!

ובכן, זה היה רק הפרק הראשון. עכשיו, אני מתחיל את הפרק השני. להוביל שינוי בשטח. יחד איתי, יש נשות ואנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, יש לי רוח גבית חזקה שהרגשתי מתוך מערכת החינוך, יש לי מנהלות אגפי חינוך ברשויות המקומיות שהאמינו בי ומאפשרות לי הזדמנות, יש גננות ותומכות חינוך שמאפשרות לי להביט דרך העיניים שלהן ולהבין מה נדרש, יש הורים חדורי מטרה שלקחו חלק בתהליך ויש אתגר שצריך לעמוד מולו. אנחנו מתכוונים להיות חלק משמעותי מאוד בהובלת מהפך בגיל הרך.

לאתר גן מוגן לחצו כאן

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הורים וילדים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן, הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן