לראשונה: אליפות לוד בכדורשת

טורניר כדורשת מרהיב התקיים בשבוע שעבר בלוד: אליפות לוד בכדורשת, בהשתתפות 8 קבוצות מהאזור

טורניר כדורשת מרהיב התקיים בשבוע שעבר בלוד: אליפות לוד בכדורשת, בהשתתפות 8 קבוצות מהאזור. הטורניר, שאורגן ע”י אגף הספורט, נחל הצלחה רבה, ובסיומו חילקו גביעים ומדליות לזוכות: ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, המשנה לראש העיר, מחזיק תיק הספורט, אריה לוי, חברת המועצה אלווירה קוליחמן וראש אגף הספורט, מאיר אליהו

באליפות לוד בכדורשת, שהתקיימה בשבוע שעבר באולם הספורט נועם נריה, לראשונה בהיסטוריה, השתתפו 8 קבוצות נשים מאזור לוד והסביבה: קבוצת “אל על”, בהשתתפות השחקנית / מנכ”לית של חברת “אל על”, דינה בן טל גננסיה, קבוצת התעשייה האווירית, בתמיכתו של יו”ר הוועד, יאיר כץ, קבוצת עיריית לוד, קבוצת “מאתגרות”, קבוצת “אספרסו”, קבוצת עובדי צה”ל, קבוצת תע”ש רמלה וקבוצת “ספייסי” מודיעין.

את הטורניר כיבד בנוכחותו ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, שחגג ממש באותו יום, יום הולדת משותף עם מארגנת הטורניר, מזל קוקה טייב, מאגף הספורט. בתום הטורניר, שהתנהל בסדר מופתי ובצורה מקצועית ביותר, בסיוע של שופטים מנוסים, חילקו מדליות וגביעים לזוכות: ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אריה לוי, חברת המועצה אלוירה קוליחמן, ראש אגף הספורט, מאיר אליהו ומנהל מח’ הספורט, ירון זרד.

לאחר הטורניר הגיע זרם ברכות ומחמאות למכשיר הטלפון של מזל קוקה טייב, שחקנית קבוצת עיריית לוד, שעמלה על הארגון המופתי במשך זמן רב. בין היתר נכתב: “רציתי להגיד לך ולירון תודה על שבחרתם בי לשפוט. אני מקווה שנעבוד עוד המון שנים יחדיו. לגבי הארגון המופתי מגיעות מילים חמות לך ולירון. שפטתי המון טורנירים בחיי, וזה היה אחד המוצלחים. להוציא כל כך הרבה נשים מהבית, זה לא מובן מאליו. אין ספק שאתם עושים עבודה נפלאה. ולראיה: ראש העיר ושאר המכובדים מהעירייה שכיבדו בנוכחותם”. 

מזל הודתה לכל האנשים שעזרו ונטלו חלק בטורניר: “אני נרגשת לסכם אירוע מרגש שהייתי שותפה בהובלתו, אליפות לוד בכדורשת. הייתה לנו הזכות, לאגף הספורט בעיריית לוד, לארח 8 קבוצות כדורשת בטורניר שהתקיים באולם נועם נריה החדש והמושקע. הטורניר הסתיים בהצלחה מרובה, עם חשק לטורניר נוסף, בעתיד הקרוב. תודה מיוחדת וענקית לראש העיר, מר יאיר רביבו, על השתתפותו ותמיכתו באירועי הספורט בכלל ובספורט הנשים בפרט. תודה למשנה לראש העיר, מר אריה לוי, הממונה על תיק הספורט, שתומך ומלווה בכל דבר ועניין. תודה מיוחדת לחברת המועצה, הגברת אלוירה קוליחמן, על השתתפותה בכל פרויקט ספורט כדורשת נשים, כממונה על מעמד האישה. תודה מיוחדת ליו”ר הוועד של עיריית לוד, מר דני כהן, שבמשך שנים רבות דואג, תומך ומפנק את קבוצת עיריית לוד. תודה לראש אגף הספורט, מר מאיר אליהו, אשר ידו מושטת בכל פרויקט ספורט שאני מבקשת. תודה גדולה ורבה לירון זרד, מנהל מחלקת הספורט, אשר תומך ונותן לי גב גדול באירוע זה כמו גם בכל האירועים שאני מארגנת. תודה גדולה לשותפים שלנו לכל פרויקט הכדורשת – ובמיוחד לאיגוד הכדורשת בישראל, בניהולה של המנכ”לית, אושרת זכריה. תודה למר אליאור דמהאן, אב בית באולם נועם נריה, אשר עזר ללא לאות בכל הלוגיסטיקה והארגון. לסיום, אני רוצה לאחל לנו עוד טורנירים רבים ומוצלחים. נעשה כל מאמץ, לייצג גם בעתיד את ישראל ואת לוד בכבוד”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דובורת עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן