למען תושבי אילת הוותיקים: כנס בנושא אתגרי החיים בצל הזיקנה

עיריית אילת ועמותת מטב ערכו השבוע באילת כנס  ראש עיריית אילת אלי לנקרי : "נושא האזרחים הוותיקים קרוב לליבי ונמצא על שולחני בסדר עדיפות גבוה"

עיריית אילת ועמותת מטב ערכו השבוע כנס בנושא אתגרי החיים בצל הזיקנה – כלים להתמודדות וחוסן נפשי. באירוע השתתפו אלי לנקרי ראש העיר אילת, ליאור שטרסברג מנכ"ל עמותת מטב ואנשי מקצוע בתחום. בכנס הועלו נושאים שקשורים להתמודדות האזרחים הוותיקים בעיר והסביבה בשנה האחרונה עם אירועי המלחמה, זיהוי של מצבי סיכון, עוצמת החיים בצל הזיקנה והפרידה ועוד.

ראש עיריית אילת אלי לנקרי ברך ואמר כי נושא האזרחים הוותיקים קרוב לליבו ונמצא על שולחנו בסדר עדיפות גבוה. הוא הבטיח לפעול על מנת לחזק את הקהילה הוותיקה בעיר, והדגיש את חשיבות שיתופי הפעולה למיצוי היכולות והטיפול שיפור איכות חיי האזרחים הוותיקים.

"בעיר אילת יש מנהיגות ערכית, מסורה ורגישה, זו עיר שקלטה מעל 60,000 מפונים עובדה המעידה על החוסן החברתי, הערכים והדאגה למי שזקוק לסיוע ואין ספק שהעיר אילת הוכיחה זאת בהצלחה." אומר ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב . עוד הוא אומר כי למעלה מ-60 שנה יש לעמותת מטב זכות ענקית לפעול למען האזרחים הוותיקים בעיר, אך לא רק, העמותה פועלת גם  למען נוער בסיכון ואנשים עם מוגבלויות. ליאור הדגיש את החשיבות רבה שיש לעבודה המשותפת עם עיריית אילת  למען רווחתם והזדקנותם בכבוד של האזרחים הוותיקים בעיר.

באירוע הציג עו"ס מיכאל ריאחי, מדריך וראש צוות באגף לשירותים חברתיים באילת, את התוכניות  הייחודיות שיש בעיר לאזרחים וותיקים ואמר כי חשוב  לקדם את שיתופי הפעולה עם הגורמים המקצועיים כדי לחזק את הקהילה בעיר המבודדת משאר הערים.

אמירה אדרי יועצת ראש העיר לענייני אזרחים ותיקים ומנחת האירוע מציינת כי יום העיון היה מוצלח וקיבל משמעות מיוחדת, בזכות מיזוג הידע של אנשי מקצוע ממספר תחומים, ידע אקדמאי מתחום העבודה הסוציאלית והרווחה, ידע מקצועי הלכה למעשה של מטב עמותה שמתמחה בטיפול סיעודי באזרחים וותיקים, ידע קהילתי, שוטרים קהילתיים מתנדבים מתחום מיצוי הזכויות ולווי של בודדים ובני

משפחה מטפלים. כל אלה הוזמנו ולקחו חלק ביום העיון החשוב על מנת להיטיב להקל ולשפר את איכות החיים של האזרחים הוותיקים תושבי העיר ובני משפחותיהם.

הילה טסקר, מנהלת מרחב שפלה ואילת במטב, מוסיפה כי יום העיון היה מיועד לכל אנשי המקצוע והמתנדבים בעיר אילת, אשר פועלים למען האזרחים הוותיקים בימי שגרה וביתר שאת בתקופה המורכבת בה אנו מצויים. חשיבותו הרבה של יום העיון נעוצה במתן הכלים לחיזוק החוסן הנפשי של האוכלוסייה המבוגרת ובחשיפה של תכניות הטיפול וההתערבויות הייחודיות הקיימות בעיר אילת. הערך המוסף הינו בחיבורים המקצועיים שנוצרו ובהידוק הקשרים שללא ספק יובילו לשיתופי פעולה טובים יותר, שיתרמו לשיפור איכות חייהם של האזרחים הוותיקים בעיר אילת.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה: מימין, אלי לנקרי ראש עיריית אילת, ליאור שטרסברג מנכ"ל עמותת מטב, הילה טסקר מנהלת מרחב שפלה בעמותת מטב, אמירה אדרי יועצת ראש העיר ואפרת גרסטל מנהלת חטיבת הסיעוד בעמותת מטב

צילום: יח"צ מטב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן