ליזה בודקת: חופשה מנצחת? אתם חייבים להכיר את המלון הזה

במהלך החופשה תהינו מתי יגיע הקאץ’, מתי ניתקל במשהו שפחות נאהב. ובכן רבותיי, לא היה כזה. אם עוד לא ביקרתם כאן – תכירו את המלון השווה בירושלים [ולא רק לשומרי השבת] | עוד נחזור!

ליזה בודקת – מדור הצרכנות [ביקורות והמלצות] של ליזה ללוצאשווילי בחדשות אפס שמונה.

מלון יהודה בירושלים >>

 

כאשר הפצתי בקרב חבריי שאני קופצת לסופ”ש במלון יהודה בירושלים עם בתי בת ה-3 וחברה טובה – התגובות עוררו בי התרגשות: “וואו, איזה כייף לך”, “אמאל’ה איזה אוכל טעים יש שם”, “אחלה מלון”. ובכן, עד שלא ראיתי, לא הכרתי ולא טעמתי – לא יכולתי להביע דעה. ולכן הבטחתי שאם כך, אפיץ את הבשורה.

רבותיי, כל מילה בסלע! זהו המלון הכי קסום שהכרתי עד כה, המלון המדוייק ביותר לחופשה שקטה, הטבולה במלא ירוק – צמחייה משגעת שמראהה משכר – ולא פחות חשוב חופשה המותאמת למשפחות עם ילדים, לערבי שבת משותפים ולמי שמעריך קולינאריה משובחת, ציוץ ציפורים, נופי בריאה שלווים ו…שקט.

מלון יהודה ירושלים [צילום ליזה ללוצאשווילי]
לא בכדי מלון יהודה נבחר לרשימת המלונות המשפחתיים היוקרתים בעולם וגם זכה בתואר מלון הספא הטוב במזרח התיכון לשנת 2022 בתחרות הנחשבת בעולם של World Luxury Hotel Awards™ וכמלון הנבחר של טריפ אדוויזר לשנת 2023 ו travelers choice– של טריפ אדוויזר לשנת 2024.

מהרגע הראשון הכל היה פיקס. הגענו ליעדנו בעיר הבירה בסביבות השעה 3 ומייד מצאנו חנייה. מהשנייה הראשונה הבנו את הקונספט – המלון באזור שקט ופסטורלי בירושלים, במרחק קצר של 10 עד 15 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר, בקרבת אטרקציות מרכזיות כמו גן החיות התנכ”י והאקווריום, בקרבה לאתרי טיולים אהובים כמו עמק רפאים, סטף ושכונת עין כרם. עם זאת בחרנו פה אחד – להישאר במלון. לא עוזבים מקום מושלם כה מהר…

הקבלה הייתה מהירה, נעימה וכבר חיכינו להגיע אל החדר – שהפתיע אותנו. על השולחן המתינו לנו פינוקים לכבוד שבת. יין לבן מיקב טפרברג [למביני עניין], פירות העונה ושוקולד בעבודת יד. שמחנו על המרפסת הצמודה לחדר, ומעבר לוילון גילינו את הערך המוסף: מרפסת הצופה לנוף המרהיב של ירושלים. אלוקים, איזה עונג!

אחרי יממה של התלהבות נספר שכל כך יפה שם, השירות מעולה [לא פחות!] והכל מתוקתק! המזון? משובח, הניקיון – מדויק – והלוואי שיכולתי להעביר אליכם בתמונות את הטעם האלוהי!

המלון רחב הידיים, מתפרש על פני שטח גדול של 12 דונם עם גינה, בריכת שחייה, חדר כושר, ספא יוקרתי ושטחים ציבוריים. יש בו 129 חדרים חדישים וכאמור, אנחנו נהנינו מחדר מפנק עם מרפסת פרטית, המשקיפה אל נוף עוצר נשימה – החורש הירושלמי המרהיב. כל כך אהבנו את המרפסת הגדולה – שאף אחת מאיתנו לא רצתה לצאת ממנה. לא הקטנה שקפצה ורקדה לה, לא חברתי עורכת הדין שעשתה אתנחתא מהדיונים בבית המשפט ונשמה אוויר פסגות ולא אני, שרק חיכיתי לספר על השהות במלון שעשה לנו כל כך טוב בנשמה [ובבטן.. – על כך בהמשך].

במהלך החופשה תהינו מתי יגיע הקאץ’, מתי ניתקל במשהו שפחות נאהב. ובכן רבותיי, לא היה כזה.

שאלנו איפה ממוקם הג’ימבורי – וגילינו שאפילו הגימבורי לילדים היה מפנק. אמא טרייה [יחסית] מחפשת קצת שקט ובמלון הזה הג’ימבורי היה כל כך מזמין שנהניתי משקט רב והילדה הייתה בעננים? המלון הזה מבין עניין! שני חדרי ג’ימבורי, אחד ענק והשני קטנטן, עם המון מתפנחים ואטרקציות משעשעות לילדים כולל ספרים [מסתבר שהמלון מעודד קריאה – ואני בעד!].

לאחר הג’ימבורי יצאנו החוצה, אל המרחבים הציבוריים והמדשאות המטופחות. התרגשנו מפינות חמד ופסלים סביבתיים – שם התרוצצנו ונהנינו מהרגע. בתקופה ביטחונית כה מאתגרת, הנאה כזו מקבלת משמעות כפולה ומכופלת. “אמא אפשר לשבת מתחת לעץ?”, ביקשה הנסיכה שלי, ואני צעקתי בלב כןןןןן, חיבקתי אותה מתחת לעץ, הבטנו לשמיים, שמענו את ציוץ הציפורים והתלהבנו מעלי השלכת. הרגעים הטובים של החיים.

אם להודות ולומר בכנות, לא הספקנו ליהנות מהכל אך חשוב לציין למי שבעניין – מלון יהודה מציע מגוון שרותים – מחדר כושר, מרכז עסקים, בר ומסעדה ועד מרכז כנסים וארועים מאובזר בתאורה ובמערכות הגברה מתקדמות, 15 חדרי ישיבות, בית כנסת, ומתחם ספא חדיש ומפנק מאוד.

אגב, מלון יהודה להצדיע למשרתי ומשרתות המילואים ומעניק הנחה משמעותית למי שתרמו ותורמים למדינתנו במיוחד בעת הזו. המחוות האלה עושות לנו נעים בלב.

ומשפט על האוכל: חוויה קולינארית בלתי רגילה. יש שם הכל, בשפע מדוייק כיאה למלון בוטיק איכותי. ההיצע מפנק, הטריות מורגשת בכל חיתוך, הממרחים והסלטים והמאכלים, הן ארוחת שישי הבשרית והן ארוחת הבוקר של שבת מגוונות ומענגות את החך. ידענו איך זה מתחיל – אך לא חשבנו איך זה מסתיים.

לסיכום: אם אתם שומרי שבת [טוב, גם אם לא] וחשקה נפשכם בחופשה סופר סופר סופר מפנקת בירושלים, אתם חייבים לעצמכם חופשה במלון יהודה. זה הרבה הרבה הרבה מעבר לעוד מלון. כמי ששומרת שבת, המלון היה מדוייק בעבורי, הן מבחינת טיב ואופי האוכלוסייה שמתארחת במלון הזה והן מבחינת השירותים המגוונים. אין ספק כלל, עוד אחזור. ואתם – תסגרו חופשה. תודו לי אחר כך.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️  לקבוצת הווטסאפ ליזה בודקת [ביקורות והמלצות] >> לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן