ליאת שוחט: "לא נחים על זרי הדפנה, מכוונים להמשיך ולטפס"

אחרי שהתפרסם שתיכון יובלים במקום ה-1 בבקעת אונו באחוזי הזכאות לבגרות, ראש עיריית אור יהודה ממשיכה לכוון גבוה: "תוצאה של השקעה בלתי רגילה של הצוותים המקצועיים והתלמידים. ממשיכים לחתור להישגים. ההשקעה בחינוך תלך ותתרחב גם בשנים הבאות"

אור יהודה על המפה – גם בחינוך.

ביום שאחרי פרסום "התמונה החינוכית" שממנה משתקפים נתונים מצוינים על תיכון יובלים באור יהודה, נדמה שעוד פסגה בהשקעה החינוכית של העירייה נכבשה. ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מובילה מדיניות שבה העירייה משקיעה משאבים רבים בתחום החינוך, והתוצאות בהתאם. על פי התוצאות שפורסמו, תיכון יובלים בניהולו של ד"ר נתי ברק הגיע לשיא כל הזמנים עם 99.6 אחוזי זכאות לבגרות – המקום הראשון מבין בתי הספר העל יסודיים בבקעת אונו, הישג ענק לכל הדיעות.

"זוהי תוצאה של השקעה בלתי רגילה, מסירות ומקצועיות של הצוותים המקצועיים יחד עם התלמידים המדהימים שלנו שלא מוותרים לעצמם", מספרת ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, בראיון ל"חדשות 08".

"הצוות שלנו לא מוותר על אף תלמיד ומשקיע לילות כימים להצלחת התלמידים עד האחרון בהם, ולכן אני לא מתפלאת מהתוצאות. על אף התוצאות המדהימות, אנחנו לא נחים על זרי הדפנה ולא עוצרים. אנו ממשיכים לחתור להישגים נוספים. זה נכון שאין הרבה לאן לעלות מ-99.6 אחוז, אבל אנחנו מכוונים להמשיך ולעלות במדדי הבגרויות המצטיינות ואחוזי המסיימים במתמטיקה ובאנגלית".

תיכון יובלים, בניהולו של ד"ר נתי ברק, התחיל את המסע בנקודת פתיחה נמוכה יחסית. בשנת 2015 עמד אחוז הזכאות לבגרות על 73.8% ומאז הוא מטפס בכל שנה בצורה מעוררת כבוד.

"לפני קצת יותר מ-8 שנים התחלנו את 'רפורמת יובלים' שכללה בין השאר השקעה פדגוגית אדירה, שינוי מבני בתי הספר ומינוי מנהל שש שנתי ואני שמחה שהרפורמה הזו מוכיחה את עצמה", מציינת ליאת שוחט. "התוצאה הזו היא פרי עבודה מאומצת של הצוותים המקצועיים יחד עם אגף החינוך בראשות דלילה אשכנזי, ומשרד החינוך שמלווה אותנו מקרוב להצלחה. כמובן שלהישג הזה שותפים ההורים היקרים שמביעים אמון בדרך שלנו וזה לא היה קורה בלעדיהם".

– מעבר לנתונים ההישגיים המרשימים של יובלים, שמציבים את התיכון במקום הראשון בבקעת אונו, ממה עוד את מתרשמת בתיכון?

"זה לא סוד שההישגים הפדגוגיים הם חשובים ואנחנו נותנים להם משקל גבוה, אבל בעיני לא פחות חשוב הוא המקום שתיכון יובלים מציב לנושא הערכים. כל תלמיד וכל הורה ביובלים יודע שמי שיוצא מהתיכון שלנו מקבל סל ערכים שהוא לא מקבל באף מקום, כמו מסע ישראלי, ובכלל – נושא הגיוס והשירות בצה"ל הוא מאוד נוכח בתכנית הלימודים. הנושא הזה מתחיל כבר בחטיבת הביניים בניהולה של רוית דאי עם השקעה בלתי מתפשרת בתלמידים שלנו וביתר שאת בחטיבה העליונה".

– איך את מתייחסת לנתוני הזכאות לבגרות העירוניים? רשמתם גם בהם עלייה יפה ל-86.3 אחוז בקרב תושבי העיר

"גם נתון אחוזי הזכאות לבגרות העירוניים נמצאים בעלייה מדי שנה. טיפסנו ב-25 אחוז בשמונה השנים האחרונות אחרי שעמדנו על 61.4 אחוז בשנת 2015. אני מאמינה שעם המשך ההשקעה שלנו אנו נמשיך להצליח. לא בכדי אור יהודה דורגה רק לאחרונה במקום ה-7 בישראל ובמקום ה-1 בבקעת אונו בהשקעה חינוכית על פי מחקר של חברת צ'מנסקי בן שחר, ואת ההשקעה הזו אנו נמשיך ונרחיב גם בשנים הבאות".

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן