לוד: עובדי חברת Sodexo ישראל מתגייסים למען הקהילה

העובדים ארזו וחילקו סלי מזון לחג למאות משפחות ברחבי הארץ, כחלק מפעילות מפעל החסד “יד ביד” הממוקם בעיר לוד

לקראת ראש השנה, Sodexo ישראל יזמה מספר פעילויות לתמיכה בקהילה ובכלכלה המקומית. במסגרת מבצע התנדבות מיוחד למען משפחות נזקקות, התגייסו עובדי החברה מכל הדרגים, כולל המנכ”ל אודי בן שימול, לשיתוף פעולה עם ארגון יד ביד במסגרתו העובדים ארזו וחילקו סלי מזון לחג למאות משפחות ברחבי הארץ.

בנוסף, כחלק ממאמציה לתמוך בעסקים מאזור העוטף, רכשה החברה מאות מארזי שי לשותפיה, לקוחותיה וספקיה, המכילים תוצרת של עסקים מאזור העוטף.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo ישראל, אמר: “אנו מאמינים שעסקים צריכים להיות מעורבים בקהילה ולתרום לה. פעילויות אלו הן ביטוי מוחשי לערכי החברה שלנו – אכפתיות, מעורבות חברתית ועזרה הדדית. אני גאה בעובדים שלנו שהתגייסו בהמוניהם למשימות חשובות אלו, ומקווה שנצליח להאיר את החג עבור המשפחות המקבלות את הסלים ולתמוך בעסקים המקומיים.”

הרב יעקב גלויברמן, מייסד ומנהל מפעל החסד “יד ביד”, הודה מעומק ליבו לצוות סודקסו על התגייסותם למען מטרות החברה, וציין את החשיבות של שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק הישראלי. “כשאנשים מהשורה הראשונה מתגייסים לעשייה חברתית, זה מחזק את הקשר בין כל חלקי החברה הישראלית ומעביר מסר חשוב של ערבות הדדית”, אמר הרב גלויברמן.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

בתמונה עובדי חברת Sodexo ישראל עם הרב יעקב גלויברמן מייסד ומנהל מפעל החסד יד ביד

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן