לוד: חשיבה מחוץ לקופסא ואנושיות

מחלקת הפיזיותרפיה של מכבי שירותי בריאות בלוד עוזרת למטופל נכה להגשים חלום מרגש ולעמוד בחופת בנו.

בחתונת בנו חווה מר אבנל פז -מטופל ממכבי שירותי בריאות בלוד, שהינו פרה – פלג רגע מרגש ובלתי נשכח שהוכיח את -החמלה, הרגישות והמקצועיות של מחלקת הפיזיותרפיה במכבי. 

אבנל שהינו משותק בפלג גוף תחתון הצליח להגשים את חלומו ולעמוד לצד בנו ביום חופתו כנגד כל הסיכויים.

לאחר פניית המשפחה למחלקת הפיזיותרפיה של מרחב לוד במכבי שירותי בריאות, זומן המטופל   למכון הפיזיוטרפיה בהקדם עם אביזריו  הרפואיים על מנת לחשוב על פתרון שיאפשר לו  על  אף חולשתו להצליח לעמוד בחופת בנו. לאחר מספר ניסיונות שלא צלחו, ורגע לפני שמרימים ידיים חשיבה מחוץ לקופסא ומקצועיות הצליחה להפוך את החלום של המטופל למציאות. 

צוות הפיזיותרפיה תפר עבורו פתרון שבו יוכל להשתמש בכסא גלגלים ועמידון מיוחד, אשר יאפשר לו להוביל את בנו לחופה ולעמוד תחת החופה ביום החתונה. 

ההתמקדות האישית במטופל ובצרכיו, ברגישות, בהקשבה ובאמפתיה הם -שהובילו לפתרון היצירתי. 

המטופל ומשפחתו האמינו שהם בידיהם המקצועיות והאנושיות של צוות הפיזיותרפיה שהיה קשוב, יצירתי ואמפתי ובזכותם הצליחו לחוות את רגע החשוב ומרגש בחיים באופן מלא, מכבד ומרומם. רגע מרגש ומותאם אישית, שלא ישכחו לעולם.

“האנושיות, המצויינות, והרצון לעזור הם מה שהפתיע אותנו הכי,” מספרת גברת פז בהתרגשות “מחלקת הפיזותרפיה היתה איתנו כל הדרך עד הרגע המיוחל. החשיבה מחוץ לקופסא והמקצועיות של מחלקת הפיזיותרפיה בלוד מהוות את הבסיס להענקת העזרה המותאמת אישית, כפי שאנחנו קיבלנו. אנחנו מודים מכל הלב על הפתרון היצירתי שנמצא, והעזרה החשובה במיוחד שסיפקו לנו. הם מבינים כיצד לעזור לאנשים להיות חלק מחוויות מרגשות בחייהם ואנחנו מודים להם על הכול”

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן