להקת המחול קמע פותחת את עונת המופעים בתל אביב!

להקת המחול קמע פותחת את עונת המופעים במרכז סוזן דלל החל מה19 בספטמבר עם המופע המצליח “בהקיץ” ומיד לאחר מכן תמשיך ל3 הופעות נוספות בגרמניה. 

להקת המחול קמע פותחת את עונת המופעים במרכז סוזן דלל החל מה19 בספטמבר עם המופע המצליח “בהקיץ” ומיד לאחר מכן תמשיך ל3 הופעות נוספות בגרמניה. 

“בהקיץ” – פנטזיה סוריאליסטית אישית מאת המנהל האמנותי של להקת המחול קמע, הכוריאוגרף תמיר גינץ, המבוצעת על ידי 14 רקדנים ורקדניות וירטואוזים בינלאומיים, נודדת אל רגעי אושר, חזיונות של תשוקות ומאווים בלתי ממומשים, הדי זיכרונות ואהבה. יצירתו החדשה של גינץ, נבעה מכמיהה לצאת להרפתקת אסקפיזם, בפקחות מלאה, אל מחוזות של אופטימיות.

תמיר גינץ, יצר את “בהקיץ” לצלילי מוזיקה מקורית של אבי בללי. השניים ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה בהמשך להצלחתם הקודמת עם היצירות “במדבר דברים”, “לא נודע” , “מנמוזין” ו”זעם”. אל השניים מצטרף גם הרקדן ומעצב האופנה הבינלאומי אביעד אריק הרמן (עיצב תלבושות למיס תבל, “מאמא מיה!” ועוד) שרקד עם תמיר גינץ במופע הראשון של הלהקה “גן נעול” וכעת, סוגר מעגל ואמון על התפאורה והתלבושות ביצירה זו. 

“בימים אלה, יש חשיבות אולי גדולה מתמיד לאסקפיזם”  כך אומר תמיר גינץ, המנהל האמנותי של להקת המחול קמע. “התובנה שמובילה אותנו היא שאנו לא מבדרים את הקהילה אלה נותנים לה מזור לנשמה, שעות של הפוגה לנפש, השראה והדמיה של שגרה.  תרבות היא מזון לרוח, הבסיס לתקווה. בלי תקווה לנורמליות שעוד תחזור לא נוכל לאתגרי התקופה”.

להקת המחול קמע היא סימן המזל של המחול הישראלי. תמיר גינץ, המנהל האמנותי, המייסד והכוריאוגרף של הלהקה, מוביל את הלהקה ליצירתיות מלאת תשוקה, חיבורים ואמנותיות חסרת פשרות. קמע שבתה קהלים נלהבים ברחבי העולם בשני העשורים מאז הקמתה.

יצירות הלהקה, המועלות עשרות פעמים בשנה בארץ ובעולם, נותנות במה לווירטואוזיות עוצמתית לצד ביטוי אישי של הרקדנים ומזמינות את הצופים לחוויה מרתקת. גינץ, יוצר עבודות המהוות את הציר המרכזי ברפרטואר הלהקה. בעבודותיו נרקם על הבמה עולם עשיר ברבדים. שפת התנועה הדרמטית של גינץ שופעת בדימויים ומאתגרת את יכולות הרקדנים.

קמע הנה בית ל-24 רקדנים, ישראלים לצד רקדנים מרחבי העולם, התורמים מכישרונם לתהליך היצירתי ומביאים לבמה ביצוע מרגש וסוחף..

 

קישור לטריילר : https://www.youtube.com/watch?v=ywQTSQ59jO8

19  בספטמבר, מרכז סוזן דלל
20 בספטמבר, מרכז סוזן דלל
15 ו16 באוקטובר, נויס בגרמניה
19 באוקטובר, פסטיבל המחול קמפטן, גרמניה
פרטים נוספים ורכישה באתר להקת המחול קמע:

 https://www.kameadance.com/he/repertoires/wild-awake-2/

 

מחירי כרטיסים: 110-160 ₪

טלפון להזמנת כרטיסים:  0502502522

צילום: כפיר בולוטין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן