לא תאמינו (!!!) מה עשו בלשי אילת בבית העלמין

זהו אחד מהסיפורים שנעים לראות מהצד ולהרגיש שיש אנושות ואנושיות במשטרת ישראל. לפני כשנתיים, במהלך מבצע של משטרת אילת כחלק מהמאבק בנגע הסמים, תפסו בלשי המשטרה חשודים שהחביאו סמים בקברו של חלל צה”ל. מבדיקת השוטרים התברר שמדובר ברב”ט לזר (ריקי) לוסטיג, בן משה ושרה. הבלשים לא הסתפקו במעצר החשודים, וכשניסו לאתר את משפחתו בכדי לספר את שהתרחש גילו שזהו תאריך הפטירה של המנוח. לאחר שלא אותרו קרוביו, קיימו השוטרים אזכרה ספונטנית לזכרו – והביקור על קברו הפך למסורת, כאשר גם בבוקר יום הזיכרון האחרון, הגיעו שוב הבלשים לערוך לו אזכרה ולחלוק כבוד לגיבור ישראל.

לזר (ריקי) לוסטיג נולד ביום ט”ז באלול תש”ה (25.8.1945) בבוקרשט, בירת-רומניה. למד בבית-ספר למוסיקה שם וניגן בכינור. כאשר בא לארץ נכנס לכיתה י’ בבית-ספר תיכון אשר באילת. למד בבית-הספר הטכני של חיל-האויר בחיפה; ולאחר-מכן גויס לצה”ל באפריל 1963 ושירת בחיל-האויר. אהב לבנות מטוסים ועסק בחשמלאות במערכות-מטוסים. בזמן שירותו למד בשעורי-ערב והיה חבר בקלוב-התעופה. ביום י”ד באדר ב’ תשכ”ה (17.3.1965) נפל בשעת מילוי תפקידו והובא למנוחת-עולמים בבית-הקברות באילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן