לא רק הייטק: מה עשו עובדי אינטל ביערות ובחופים?

עובדי מחלקת ייצור באינטל קריית גת סיימו פרויקט התנדבות רחב היקף של ניקוי יערות וחופים

עובדי מחלקת הייצור באינטל קריית גת סיימו פרויקט התנדבות רחב היקף של ניקוי יערות וחופים, אשר התפרש למשך חודש שלם בארבעה אירועים שונים.

כ 60 איש בכל אירוע, כולם עובדי אינטל קריית גת, לקחו חלק בפעילות ההתנדבות, במסגרתה יצאו העובדים לטבע בשיתוף עם קק"ל ורשות הטבע והגנים והתגייסו לטובת ניקוי שמורות הטבע והחופים, באירוע מגבש מלא כיף וסיפוק, הן בשל הזכות להתנדב ולתרום לקהילה והן בשל השמירה על איכות הסביבה.

לדברי עמיחי גרינוולד, מנהל קשרי קהילה וממשל באינטל קריית גת: "חברת אינטל חרתה על דגלה את נושא האחריות החברתית אשר בא לידי ביטוי במגוון פעילויות הנעשות בקהילה ובסביבה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קק"ל ורשות הטבע והגנים אשר העניקה גם לעובדי המשמרות במפעל אינטל את הזכות לתרום לקהילה. אני רוצה להודות למנהלי המשמרות במפעל שאפשרו זאת ואף עודדו את העובדים להשתתף בהתנדבות".

אינטל ישראל סיכמה את שנת 2022 כשנת שיא בהתנדבויות, עם 100,000 שעות התנדבות, כאשר 30 אלף שעות התנדבות שייכות לעובדי אינטל קרית גת. כלל ההתנדבויות באינטל מתוגמלות על ידי מענק של קרן אינטל העולמית: על כל שעת התנדבות בעמותות ומוסדות חינוך מוענקים $10 ואלו הסתכמו השנה לסכום יוצא דופן של כ-3 מיליון שקלים, אשר הועברו ל-240 עמותות וארגונים חברתיים בישראל כמענקי התנדבות ב-2022.

בסקר פנימי שערכה אינטל ישראל במהלך 2023 עלה כי עובדי החברה מרוצים מאוד מההתנדבויות בחברה. 94% מהעובדים שהתנדבו, דיווחו כי חשו גאווה ומצאו משמעות בפעילות ההתנדבותית שלהם, 95% ציינו שהם ימליצו להתנדב לעמיתיהם לעבודה שעדיין לא השתתפו בפעילויות כאלה. בין העמותות והארגונים שנהנו מההתנדבות של עובדי אינטל ישראל ניתן לציין את אקואושן, בית הגלגלים, המרכז לכלבי נחייה, תובנות בחינוך, אוניברסיטאות, פעמונים, מד"א, איחוד הצלה, להב לפגים ומרכז מריאן בקרית גת. כשליש מההתנדבות של העובדים הן בעמותות חינוך ובבתי ספר.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן