לאן נעלם המתמודד לראשות העיר רחובות, זהר בלום?

בעיצומו של הקמפיין לראשות העיר, המתמודד זהר בלום ירד לשטח למחנה קיץ עם צופי רחובות

עם כל הכבוד לבחירות המוניציפליות שייערכו ב-31.10 (ויש כבוד) – לזהר בלום, המועמד לראשות העיר רחובות, אין כוונה להזניח את המסורת – ופשוט התאדה מהשטח.

לאן התאדה? טוב ששאלתם. בלום החליט להשאיר את קמפיין הבחירות מאחור ונסע למשך שבוע שלם להתנדב במחנה קיץ של תנועת הצופים יחד עם שבטי רחובות: שבט שני”ר, שבט סער, שבט ירדן ושבט יאיר.

כבכל שנה בלום התעורר מידי בוקר בשעה 5, בישל ארוחות בוקר, ישן באוהל במתחם ההורים המתנדבים, הנהיג את צוות ההורים המתנדבים שעסקו בבישולים ועזרה לחניכים, תוך כדי שהוא שומר על מורל גבוה של כל הצוות.

בלום זכה להיות עם כלל השבטים מרחובות, להכיר את האמונות הטפלות עם מיצי החתולה של שבט יאיר, לנסות להשיג ד”ש מגל גדות עבור מחנה גיבורי על של שבט שני”ר, להתגאות בכוח החלוץ שבנה בית כנסת במחנה Frozen של שבט סער הדתי ולחוות את החיים כקיבוץ יחד עם הרשת הכדורעף במחנה חברים בחווה של שבט ירדן.

בקיצור, כזה מתמודד לראשות העיר – עוד לא ראינו!

לדברי בלום, “גדלתי והתחנכתי בתנועת הצופים, הדרכתי וריכזתי שבטים. מאז שבנותיי עומר וטל הצטרפו לתנועה כחניכות לפני 22 שנים, אני מקפיד כל השנה להגיע למחנה, לישון באוהל בשטח ולתרום את חלקי למען הנוער המדהים שלנו.

“להורים היקרים אני רוצה לומר: אני כל כך גאה בכם על הילדות והילדים המדהימים שלכם, כל מחנה קיץ אני נדהם מחדש מהשדאות של המחנה שהם בנו בעצמם! הבגרות, ההדרכה והמקצועיות של המדריכות והמדריכים, העצמאות וכיף החיים של החניכים והחניכות, ובעיקר על החוויה הענקית של הצופים.

יש לנו נוער מדהים וערכי בעיר רחובות, אני אומר זאת בגאווה עצומה עם דמעות של התרגשות בעיניים”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ | גיא כושי ויריב פיין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן