לאחר שהוחשכו גני המשחקים ומגרשי הספורט: העירייה תסגור את הגנים והפארקים בכדי למנוע התקהלות

מחסומי בדיקה הוצבו מהיום (ראשון) בכניסה לאילת, לאכיפה כנגד חולים מאומתים או מפרי בידוד. במקביל נעשתה פנייה לאשר מתווה הבראה לעיר בשתי פעימות. הפעימה הראשונה (7-10 ימים) כוללת את הפעלת המתווה ללא מלונאות ומסחר, והפעימה השנייה פתיחת העיר כולה כאי ירוק.

עם ההקלות בסגר, הוחלט בישיבת חירום שהתקיימה אתמול להגביר את אכיפת משטרת מרחב אילת בשתי הכניסות לעיר, במסגרתה ייבדקו הבאים בשערי העיר ואכיפה תבוצע כנגד מפרי בידוד או חולים מאומתים. כחלק מהמאבק העירוני למניעת התפשטות המגפה, ועל רקע נתוני תחלואה גבוהים מעודדת העירייה את התושבים, להקדים ולהיבדק, להקפיד על ההנחיות בדגש על בידוד ובעיקר להתחסן. נכון להיום אחוז החיסונים בעיר נמוך מאוד ורק שליש מתושבי אילת (38%) התחסנו עד כה.

עוד כחלק מהמאמץ הגבירה העירייה בשיתוף משרד הבריאות ופיקוד העורף את החקר האפידמיולוגי על מנת לגדוע את שרשרת ההדבקה. זאת ועוד לצד אכיפה בתוך העיר ולאחר שהוחשכו גני המשחקים ומגרשי הספורט, החל מהיום תסגור העירייה את הגנים והפארקים על מנת למנוע התקהלות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן