כתב אישום נגד ראש ארגון פשיעה בגין סחיטה באיומים

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרו לאחר חקירה סמויה ראש ארגון משפחת פשע בחשד לסחיטה באיומים על אזרח שנקלע למצוקה כלכלית ולקח הלוואה בשוק האפור.

במסגרת מבצע "בלימת חירום" במאבק בפשיעה ובמשפחות הפשע עליו הכריז המפכ"ל, פתחו שוטרי היחידה המרכזית של מחוז חוף בחקירה סמויה בחודש אוגוסט האחרון לאחר קבלת אינדיקציה אודות חשד לסחיטה באיומים על חייו וחיי בני משפחתו של אזרח אשר נקלע למצוקה כלכלית ופנה לשוק האפור לקבלת הלוואה ולבסוף שילם "קנס" של עשרות אלפי שקלים ריביות.

מהחקירה עולה כי לאחר שלקרבן עלה קושי לעמוד בזמני ההחזרים, החלו איומים כבדים על חייו ובני משפחתו, הגעה אליו הביתה ואיומים טלפונים מצד ראש ארגון הפשע המוכר ששלח לו תצלומים של ילדיו הקטנים, אחותו ועוד בני משפחה.

בנוסף לאיומים הוחלט "לקנוס" את הקרבן בריביות של 6000 ש"ח כל אחת ותשלום יומי נוסף של 200 ₪ בשל האיחור במועד .כך שבסוף שילם הקרבן עשרות אלפי שקלים קנס בנוסף על ההלוואה שלקח.

"אם המשטרה לא הייתה מתערבת ועוצרת את זה בזמן הקנסות שהייתי צריך לשלם לא היו מפסיקים", סיפר הקורבן בחקירתו.

בתוך כך, עם מיצוי כלל פעולות החקירה והממצאים, הוגש נגד השלושה כתב אישום והמשטרה ביקשה את מעצרם עד תום ההליכים.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן