כל הפרטים לקראת ישיבת מועצת העיר האחרונה לשנת 2016 שתתקיים ביום שני

מלול

פרטים ראשונים על ישיבת המועצה האחרונה של שנת 2016: תאושר מסגרת אשראי עד 40 מיליון וככל הנראה יאושר גם הקמת פארק ראשון נגיש לאוכלוסיה בעלי הצרכים המיוחדים

ביום שני תתכנס מועצת חברי העיר ותאשר מספר פרוטוקולים. בין השאר יצביעו החברים על ביטול ועדת נכסים ושכירויות של נכסי העירייה. יו”ר הועדה חנניה כורש הציע לבטל את הועדה מאחר ולטענתו היא עסקה בעיקר בענייני השוק העירוני אולם בפועל בנושא הזה עוסק ראש העיר וגורמים אחרים. כורש אף ציין שחברי הועדה כלל לא מצליחים להבין את סמכויותיהם למרות שהסביר להם לא אחת.

נושא אחר שיצטרכו לאשר חברי המועצה ולא פחות חשוב הוא גובה מסגרת האשראי לשנת 2017 שיעמוד על ארבעים מיליון שקלים כאשר חצי מהסכום של האשראי יילקח מבנק הפועלים והיתר מחולק בין בנקים נוספים.

נושא הנגישות יועלה גם הוא על סדר היום ואף בצורה מפורטת, החברים יאשרו את החלטות ועדת הנגישות שהתקבלו בראשות ד”ר רוני באום שנכנסה השבוע לתפקיד במסגרת הסכם רוטציה במקומה של יערה ספיר.

בין הנושאים בועדה הוחלט להשקיע באנשי המקצוע שעוסקים בנושא ועד היום לא עברו קורס הנגשה, אשר יבצעו את הקורס לרבות רכזת צרכים מיוחדים בחוויות גלית אלבג ועו”ס קהילתית בחוויות סלי פרנק – לאחר מכן ייצאו עובדי עירייה לעבור את ההכשרה.

מנכ”ל העירייה דורון מילברג הציע לפרסם את המידע והזכויות למען אותה קהילה והאחראי בעירייה ניסים מחבוש יעביר לדוברות מידע לפרסום על הנושא בכללותו.

נושא טעון שעלה בסדר ההחלטות הוא השכר המוצע לצעירים בעלי מוגבלויות שעומד על חמישה שקלים לשעה בלבד. הצעה נוספת שהועלתה וייתכן כי אם תאושר יהיה זה רגע היסטורי בעיר והוא הקמת פארק נגיש עם מתקנים נגישים לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן