כך יתמודדו באור יהודה במקרים של אלימות וונדליזם של בני הנוער

הסיירת המורכבת ממתנדבים מבוגרים בני העדה תסייר בפארקים ובמרחבים הציבורים ותסייע למנוע מקרים של ונדליזם ואלימות, ותחזק את הקשר עם הילדים ובני הנוער

סיירת הורים מיוחדת המורכבת מ-16 מתנדבים מבוגרים מבני העדה האתיופית הוקמה לאחרונה באור יהודה ותפקידה לתת מענה במקרים של אלימות, ונדליזם והקמות רעש בפארקים ובמקומות ציבוריים בעיר ולנסות למנוע אותם בסופי השבוע.

הסיירת הוקמה ביוזמתו של יוסי צרויה, השוטר הקהילתי, בתיווכו ובעידודו של הבטמו אייאו, חבר המועצה ונציג הקהילה האתיופית במועצת העיר, שנעתר ליוזמה ותרם מניסיונו ומהיכרותו את הקהילה להקמת הסיירת, ובשיתוף מחלקת משאבי קהילה באגף שח”ק בניהולה של לבנת רמון והרשות לביטחון קהילתי באגף החינוך בניהולה של שלומית עיני.

המתנדבים עברו הדרכה ע”י השוטר הקהילתי וקיבלו כלים כיצד לנהוג ולהתמודד עם ילדים ובני נוער במקרים של שתיית אלכוהול, אלימות, ונדליזם, הקמות רעש ותרחישים נוספים במרחב הציבורי ובפארקים, כל זאת מתוך הבנה כי בני הנוער רוכשים כבוד רב למבוגרים בני העדה ורואים בהם גורם סמכותי ולא מאיים כמו שוטרים או פקחים.

עד כה הוכשרו 16 מתנדבים אשר קיבלו תעודת הסכמה ואפוד מיוחד בצבע ירוק. בהמשך תגיע הסיירת לכ-30 מתנדבים. במסגרת ההכשרה נבחר המתנדב וונדמו וורקיה, שוטר מג”ב לשעבר, לתפקיד מפקד הסיירת והוא יהיה אחראי לשבץ את המתנדבים לסיורים בימי שישי בלילה.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “אני גאה בהקמת סיירת ההורים מהקהילה האתיופית כאן באור יהודה. היוזמה הזו מהווה דוגמה נפלאה לאחדות קהילתית ולשותפות אמיתית למען ביטחון ילדינו ובני הנוער שלנו. הסיירת, שמורכבת ממתנדבים מסורים, מדגימה את החשיבות של דמות מבוגרת ואחראית מהקהילה, וההשפעה החיובית שהיא יכולה לייצר. אני בטוחה שבעזרתם נצליח ליצור סביבה בטוחה ומכילה יותר במרחבים הציבוריים שלנו. תודה לכל השותפים שהיו חלק בהקמת הפרויקט החשוב הזה”.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן