מצטיינת הנשיא, סמל ראשון הלילה אוברטון מדימונה: “זכות גדולה עבורי”

בטקס בבית הנשיא, מוענק אות מצטיין הנשיא ל-120 חיילים, נגדים וקצינים מצטיינים שנבחרו מכל יחידות צה”ל. המצטיינים הנבחרים, הנם חיילים המהווים דוגמא ומופת עבור הסובבים אותם בכלל תחומי העיסוק בצבא. בין המצטיינים, נבחרה לוחמת בגדוד אריות הירדן, סמל ראשון הלילה אוברטון. את אות ההצטיינות, קיבלה סמ”ר הלילה בזכות עבודתה הקשה והמסורה.

הלילה בת 20, ומשתייכת לקהילת העבריים של דימונה. לפני גיוסה, השתתפה בתוכנית ״אחרי״, בה התכוננה לשירות קרבי משמעותי. בגדוד היא אהובה מאוד, משרה אווירה חיובית ומכבדת בקרב סביבתה. הלילה מתנדבת לסגור שבתות וחגים על מנת לעזור לחבריה, מבצעת את משימותיה בצורה הטובה ביותר, ולוקחת על עצמה אחריות רבה. מפקדיה סומכים עליה בעיניים עצומות. סמ”ר הלילה, מספרת על קבלת אות ההצטיינות : ההצטיינות מבחינתי אינה מובנת מאליה. זו זכות גדולה מבחינתי ואני אסירת תודה על כך”. את ההצטיינות קיבלה סמ”ר הלילה, בזכות חתירתה למגע, פעילויותיה השונות בגזרה, ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן