כבוד: הישג לסניף בנקאות הפרטית של בנק ירושלים בבירה

מה ששלהם – שלהם: סניף הבנקאות הפרטית של בנק ירושלים בעיר נבחר לאחד הסניפים המצטיינים של הבנק בשנת 2023

סניף בנקאות הפרטית של בנק ירושלים בעיר נבחר לאחד מארבעת הסניפים המצטיינים של הבנק לשנת 2023.

בכנס ההזנקה השנתי של החטיבה הקמעונאית בבנק ירושלים, שנערך לאחרונה, העניקו יאיר קפלן מנכ”ל הבנק, יעקב פלד המשנה למנכ”ל ומנהל חטיבה קמעונאית ואודי גלעדי מנהלת משאבי אנוש, את מגן ההצטיינות לניסים ניצ’קו, מנהל סניף בנקאות הפרטית בבירה.

במהלך הכנס השנתי, הציג יעקב פלד סיכום נרחב אודות הפעילות של החטיבה הקמעונאית בשנת 2023 וכן את המטרות והיעדים לשנה הנוכחית.

בנק ירושלים, שהוקם בשנת 1964, מונה כ-20 סניפים ומספר שלוחות בפריסה ארצית. סניף בנקאות הפרטית של הבנק בירושלים, הממוקם ליד מלון וולדורף אסטוריה במרכז העיר, מתמחה במתן שירותים מותאמים אישית בתחום המשכנתאות, הפיקדונות, הלוואות ללקוחות פרטיים, הלוואות לכל מטרה ופתרונות פיננסים בליווי שירות פרימיום של יועצים מומחים, ללקוחות הבנק ולתושבי חוץ.

יעקב פלד, המשנה למנכ”ל ומנהל חטיבה קמעונאית בבנק ירושלים: “החטיבה הקמעונאית ממשיכה להוות מרכיב מרכזי וחשוב בפעילות הבנק בכל שנה. אני מודה למנכ”ל הבנק, יאיר קפלן, על הרוח הגבית והשותפות המלאה לכל העשייה ולכל אחת ואחד מעובדי החטיבה על התרומה המקצועית וההשקעה הרבה לאורך כל הדרך”.

ניסים ניצ’קו, מנהל סניף בנקאות הפרטית בירושלים: “הזכייה בפרס ההצטיינות, מהווה אבן דרך חשובה נוספת בעשייה היומיומית שלנו. אני שמח להוביל סניף מצטיין, הפועל במקצועיות, ובאחריות את לצד הקפדה על איכות השירות, מחויבות ויחס אישי לכל הלקוחות. פרס ההצטיינות שייך לכל עובדי הסניף שלנו שהפכו אותו לסניף מוביל, מצליח ודומיננטי”.

*מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן