כבוד: דניאל בן עטר מ"אינטל" יזכה בפרס יוקרתי

סגן נשיא תאגידי באינטל העולמית, מנכ"ל ארגון הייצור העולמי של אינטל ומנכ"ל משותף של אינטל ישראל, המוביל את מפעלי השבבים, יזכה בפרס התעשייה של התאחדות התעשיינים לשנת 2023

דניאל בן עטר, סגן נשיא תאגידי באינטל העולמית, מנכ"ל ארגון הייצור העולמי של אינטל ומנכ"ל משותף אינטל ישראל, נכלל ברשימת מקבלי פרס התעשייה השנתי היוקרתי של התאחדות התעשיינים בישראל. הפרס השנתי יוענק למנהלים בולטים אשר תרמו תרומה משמעותית לקידום התעשייה הישראלית. לצד בן עטר נבחרו גם: אורנה שטנצלר, סנמינה מערכות רפואיות; טל קאופמן, סימטל; יצחק בז'ארנו, תעשיות רדימיקס; נתן להב, קבוצת יהודה; ופייר נעמה, מאפיית נסרי נעמה.

את בחירתו של בן עטר לפרס התעשייה לשנת 2023 ניהל חבר שופטים מיוחד, שהורכב משישה תעשיינים ותעשייניות, ובראשם התעשיין הידוע ונשיא ההתאחדות לשעבר, דן פרופר. בן עטר מכהן כמנכ"ל משותף של אינטל ישראל ומוביל את פעילות הייצור של החברה בארץ מאז 2011. תחת הנהגתו הוביל בן עטר חדשנות טכנולוגית, כאשר הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם 10 ננומטר יוצרה לראשונה מחוץ לארה"ב במפעל אינטל בקריית גת.

בן עטר גם יזם, הטמעה של שיטות ניהול מתקדמות בייצור שבבים ומוצרים חדשים כמו איפיון וקיצור משמעותי של זמני ואופן הכנסת טכנולוגייות חדישות ומוצרים מתקדמים לקו הייצור. וכן שיטות מתקדמות לבקרה ושיפור איכות הייצור ושיפור המוצרים בשיטות פורצות דרך בישראל. שיטות אלו יושמו בהמשך בכל מפעלי אינטל בעולם. בן עטר מוביל מזה שנים מהלך לקידום גיוון, הכלה ושיוויון חברתי באינטל, בפרוייקטים חדשניים כמו "אופק דרום" לשילוב אוכלוסיות מרקע סוציו-אקונומי מאתגר מדרום הארץ בתעשייה הישראלית. כמו כן פרוייקטים נוספים לשילוב קבוצות בני מיעוטים, חרדים, עובדים עם מוגבלויות וקידום נשים טכנולוגיות.

בן עטר גם הוביל השקעות עתק של למעלה מ-10 מיליארד דולר בהרחבת קו הייצור בקריית גת והקמת מפעל חדש, התורמות לצמיחה ותעסוקה בפריפריה ומחזקות את מעמדה של ישראל כמרכז טכנולוגי עולמי.

על קבלת הפרס אמר בן עטר: "אני מודה על הכבוד הרב ועל ההוקרה המדהימה לקבל פרס כה יוקרתי מטעם התאחדות התעשיינים. זו הוכרה מרגשת ביותר עבורי ועבור העובדים והעובדות המדהימים שהולכים איתי לאורך השנים, על תרומתנו לאינטל ישראל, לחברה ולקידומה הפורה של התעשייה והכלכלה בישראל. נמשיך לפעול במרץ לחיזוק התעשייה הישראלית ולמיצוב ישראל כמובילה עולמית בחדשנות טכנולוגית עם אחריות חברתית מלאה למען דור ההווה והדורות הבאים!".

טקס הענקת הפרסים יתקיים ב-10 בנובמבר במעמד נשיא המדינה ויו"ר התאחדות התעשיינים. זו הוכרה לתרומתו הייחודית של בן עטר לקידום התעשייה והכלכלה בישראל.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: דוברות אינטל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן