ישיבת מועצת העיר יבנה; אושר צו הארנונה, תקציב לשיפוצי קיץ למוס"ח ושת"פ עם עמותת "אחריי"

לקראת השנה הבאה בכוונת העירייה לקיים חשיבה אסטרטגית מחודשת נוכח האתגרים של העיר, קרן הארנונה, הפיתוח העסקי והגידול במגורים

בישיבת מועצת העיר שנערכה ביום רביעי נדונו ואושרנו החלטות בתחומים שונים

ראש העיר רועי גבאי עידכן לגבי שיתוף הפעולה שרקם עם עמותת 'אחריי' כאשר במחצית אוגוסט צפויה להיחנך בעיר, לראשונה, מכינה קדם-צבאית לטובת הנוער ולקראת גיוס משמעותי לצה"ל ולשירות לאומי.

בישיבה ניתנה סקירה על שירותי ביטחון, שמירה ואבטחה וראש העיר עדכון כי "בשנה הקרובה נרחיב את השירותים כחלק מתפיסת בטחון חדשה לשיפור תחושת הבטחון האישי נטו, כולל יחידת בטחון ואופנוענים, רחפנים, מצלמות, מוקדני בטחון ותצפיתנים". חוק העזר מבטא את האתגרים הנובעים בין היתר מגידולה של העיר.

ראש העיר הודה למ"מ ראש העיר, חיים מסינג המחזיק בתיק הבטחון ולמנהל האגף, ציון דויד על גיבוש התכנית.

בהמשך אושר צו ארנונה לשנת 2024 כאשר הארנונה למגורים לא תעלה מלבד העדכון הקבוע בחוק. לקראת השנה הבאה בכוונת העירייה לקיים חשיבה אסטרטגית מחודשת נוכח האתגרים של העיר, קרן הארנונה, הפיתוח העסקי והגידול במגורים.

המועצה אישרה תקציב לשיפוצי קיץ והתאמות בינוי למוסדות חינוך בסך 8 מיליון ש"ח, בהתאם למיפוי צרכים מקצועי של אגפי החינוך ושפ"ע.

בישיבה דווח כי במהלך יולי צפוי להיפתח תל יבנה לביקור מבקרים כאשר בשלב ראשון יבוצעו הדרכים והשבילים ובשלב הבא בעוד כ- 4-5 חודשים ישולבו ספסלים, ריהוט ושילוט. "במקביל אנו בוחנים מספר חלופות לפיתוח האתר ההיסטורי ושמירה על העתיקות בכל מחיר", אמר גבאי.

בתחילת הישיבה הוקירו ראש העיר וחברי המועצה את פועלם של שלושה תושבים – אילנה כהן, שלמה מזרחי ואורי מסלה שנבחרו ע"י הוועדה העירונית לקבל השנה את האות על תרומה משמעותית לחברה ולעיר בתקופת מלחמת 'חרבות ברזל'. כמו כן צוינו לשבח התושבים אורלי בן-שלמה ועפר פרנסא על פעילות התנדבותית ראויה להערכה בתקופת המלחמה. ב

הבריכה עירונית עוברת בימים אלה הכנה ובחודש יולי היא צפויה להיפתח ולתת מענה לציבור עד ספטמבר. לאחר מכן הבריכה תיסגר ותשודרג באופן משמעותי ובהשקעה של 7 מיליון ש"ח.

התיכון החדש בעיר ייקרא 'שחקי"ם' (שייכות, חדשנות, קהילתיות, מנהיגות) והכיכר בשכונת נאות-שמיר תקרא על-שמו של המלחין יוסף ג'ו עמר ז"ל. מועדון השחקנים באצטדיון העירוני ייקרא ע"ש יו"ר מכבי יבנה המיתולוגי, חיים היגרי ז"ל. ראש העיר הודה ליו"ר ועדת השמות, יהודה דנינו ולחברי הוועדה על עבודתם המסורה.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן