ירושלים: מאות השתתפו בשמחת בית השואבה בסוכת הגבורה

בסוכת הגבורה שבירושלים השתתפו מאות רבות של משתתפים באירוע שמחת בית השואבה יחד עם משפחות שכולות. הערב יקיימו המשפחות במקום לימוד ליל הושענא רבה לאורך כל הלילה

מאות רבות של משתתפים הגיעו אמש לסוכת הגבורה והשתתפו בשמחת בית השואבה שהתקיימה במקום. את האירוע הובילה להקת מזמור שיר, והשתתפו בו משפחות שכולות רבות לצד קהל רב שהגיע מכל רחבי הארץ לחזק את המשפחות. עד כה, מאז תחילת חול המועד, המונים פקדו את הסוכה של מאהל הגבורה שהוקם לפני כחצי שנה סמוך ללשכת ראש הממשלה.

אירוע ההקפות שניות מצטרף למספר רב של אירועים שקיים פורום הגבורה במקום, לצד השיחות של המשפחות. בתחילת השבוע התקיים אירוע שמחת בית השואבה לנשים יחד עם הזמרת ריקה רזאל שאירחה לשיחה את טליה לביא, אלמנתו של צביקה הי"ד שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה. בנוסף התקיים אירוע שמחת בית השואבה בהובלת הזמר פיני איינהורן וכן שיחה של לוחם תנועת הלח"י לשעבר עזרא יכין ושיח משותף של איריס חיים, אימו של יותם הי"ד שנחטף ונהרג בעזה, ודינה גדליה אימו של יוסף מלאכי הי"ד שנפל ביומה הראשון של המלחמה.

הערב יקיימו בסוכה אירוע ליל לימוד להושענא רבה שיתחיל בשעה 19:00 וימשך לאורך כל הלילה בהשתתפות רבנים שונים משפחות שכולות, ואישי ציבור נוסף. במוצאי שמחת תורה יקיימו המשפחות במקום אירוע הקפות שניות בהובלת להקת 'עניין אחר' והזמר נעם יעקובסון, דודו של הלל סעדון הי"ד שנפל ביומו הראשון של המלחמה.

צילום: משה זרד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן