יו"ר קק"ל, אברהם דובדבני: "נמשיך לסייע לעיר אילת בפיתוח סביבתי ובמשבר האקלים"

קרן קימת לישראל מרחיבה את פעילותה באילת ותקים ביחד עם העירייה טיילת מדברית הנושקת לכביש העוקף המערבי בעיר. כמו כן תהיה קק״ל שותפה פעילה בפיתוח תחום הביוטכנולוגיה והחקלאות הימית, מתוך כוונה להפוך את אילת למרכז בינלאומי לפיתוח המזון מן הים

בפגישה שהתקיימה בין ראש עיריית אילת אלי לנקרי לבין יו״ר קק״ל, אברהם דובדבני, סוכם על המשך שיתוף הפעולה הפורה בין שני הגורמים ועל העמקתו. בהצגת התכנית לפיתוח המדבר, אותה מקדמת עיריית אילת, הציג מינהל ההנדסה בעירייה את עבודת המיפוי שבוצעה, תוך חלוקת רצועת המדבר לשבעה מרחבים, הכוללים כ – 130 פרויקטים, כאשר המטרה היא שימור ושיקום לצד הנגשה של המדבר לתושבים, לנופשים, למטיילים ולספורטאים.

במסגרת זו הוצגה ליו"ר קק"ל הטיילת העתידית, שתיבנה בשיתוף קק"ל, בסמוך לכביש העוקף המערבי בעיר. הטיילת החדשה תייצר רצף מפארק הולנד בעיר ועד לפארק החדש שיוקם וייקרא ״שער המדבר״. לרצף הזה יתווסף מסלול הרכיבה סינגל סובב אילת של קק"ל, שיוסט בחלקו לכיוון הפארק החדש.

בנוסף הוצגו ליו"ר קק״ל הפעולות בתחום הביוטכנולוגיה והחקלאות הימית. גם במסגרת זו, אושרה השתתפות קק"ל בקידום תחום החקר של פיתוח מזון מן הים. יו"ר קק"ל ציין, כי הוא רואה חשיבות רבה בשמירה על העיר אילת ומשאבי הטבע הנדירים שלה והדגיש, כי קק"ל תמשיך להשקיע ולפתח את העיר והאיזור. יו״ר קק״ל, אברהם דובדבני אמר כי ״כל ביקור באילת מחמם את הלב לראות את אילת מתפתחת ומתחזקת. קרן קימת לישראל מחזקת את ההתיישבות ונלחמת במשבר האקלים. קרן קימת לישראל תמשיך לסייע לעיר אילת בפיתוח סביבתי ובמשבר האקלים למען ההווה והעתיד״.

עוד הוצג בפני היו"ר פארק הצפרות שעבר שדרוג לאחרונה. קק"ל היא השותפה המשמעותית לפארק, לצד משרד התיירות, והעירייה תירתם גם השנה להשקיע בפארק, בדגש על שדרוג דרכי הגישה אליו וחיבורו לפארק הולנד ולארץ החרדונים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן