יום עיון בנושא כיבוי אש בהשתתפות בעלי עסקים מאשדוד

השבוע, ביום א’ (8/9), התקיים יום עיון בנושא דרישות כיבוי אש מעסקים והממשקים בין מחלקת רישוי עסקים, כיבוי אש ובעלי העסקים. מחלקת רישוי עסקים ותחנת הכיבוי האזורית יזמו את יום העיון והשתתפו בו למעלה מ-70 בעלים ונציגי עסקים באשדוד.

תחנת כיבוי אש האזורית אירחה השבוע (8/9) יום עיון מיוחד, אליו הגיעו למעלה מ-70 בעלים ונציגי עסקים, עורכי תכניות ויועצים בתחום רישוי עסקים.

יום העיון נפתח בדברי ברכה של מנהל תחנת הכיבוי האזורית טפסר משנה אריאל אבן דנן, שאמר כי הוא רואה חשיבות רבה בהרחבת הידע של בעלי העסקים בתחום כיבוי אש. יעקב פלאצ’י, מנהל אגף רישוי עסקים, נשא דברים בנושא הרפורמה ברישוי עסקים, הקלה ברגולציה לצד הרחבת אחריותו של בעל העסק למימוש התקנות והחוק, וציין את החשיבות הרבה שהעירייה רואה בקידום ועידוד המגזר העסקי כמנוף לחיזוק העיר.

רס”ר איציק חנסב, רמ”ד הגנה מאש, העביר את ההרצאה המרכזית בנושא מניעת דליקות, דרישות כיבוי אש מבעלי עסקים ודרכי הקשר בין הכבאות לבעלי העסקים.

משתתפי הכנס הביעו שביעות רבה מקיומו וציינו כי כנסים מסוג זה מנגישים מידע שהינו חשוב לבעלי העסקים, למרות שלא נמצא בליבת העשייה שלהם, וביקשו לקיים מפגש דומה עם גורמי רישוי נוספים.

גבי ברנמן, סמנכ”ל תפעול מעדני מניה, הודה למחלקת רישוי עסקים אשדוד, על יום העיון בנושא כיבוי אש. “היה מאוד מעניין. הנושאים תרמו רבות להעשרת הידע, כל הכבוד!”

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אליק אבאב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן