יום הזיכרון: ידידים למען משפחות השכול

לייזי שטרן – סמנכ”ל ידידים: “תודה על הכוח, היכולת והזכות לעזור לעם ישראל ולחבק את המשפחות”

זיכרון וידידות

מתנדבי ומתנדבות ידידים עמדו לצד משפחות השכול במהלך יום הזכרון • לייזי שטרן – סמנכ”ל ידידים: “תודה על הכוח, היכולת והזכות לעזור לעם ישראל ולחבק את המשפחות”

כבכל שנה גם השנה, מתנדבי ומתנדבות ידידים נפרסו בחניות בתי העלמין השונים על מנת לתת מענה וסיוע לעשרות אלפי האזרחים העולים להתייחד עם יקיריהם ביום הזיכרון הלאומי לגיבורי מערכות ישראל.

במהלך הפעילות למען משפחות השכול והמבקרים הרבים סייעו המתנדבים בטיפול ברכבים וכן חיבקו את משפחות הנופלים על ידי חלוקת מדבקות יזכור, חלוקת פרחים לזכר הנופלים, ובחלוקת צמידי תודה לחיילי צה”ל.

במסגרת הפעילות סייעו המתנדבים באמצעות קלנועיות חשמליות לשינוע אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלות להגיע ממתחמי החניה אל תוך האזכרות שבבתי העלמין.

בנוסף לעשרות הקלנועיות אותן הארגון שואל לצורך מטרה זו, השנה השיקו בארגון את הידידית הראשונה של ידידים – קלנועית לצרכי נגישות ושינוע.

בבית העלמין קרית שאול, קצין משטרה המשמש כסגן מפקד תחנת גלילות, התרגש מפעילות המתנדבים וחילק לכל אחת ואחד מהם תעודות הוקרה מטעם תחנת המשטרה האזורית.

לאור הפעילות יוצאת הדופן בימים שלפני יום הזכרון, וביום עצמו, שלח לייזי שטרן – סמנכ”ל ידידים, אגרת למנהלים, לסגנים ולמתנדבי ידידים:

“בראשונה נודה לבורא עולם על הכוח, היכולת והזכות לעשות ולעזור לעם ישראל, בפרט בזמנים כאלו. מה שהיה כאן בשבוע האחרון ובפרט ביום האחרון זה לא נתפס ויוצא מגדר הרגיל. ראינו את כולכם מחפשים לעזור, יוזמים פרויקטים, דוחפים, רוצים, מבצעים ועושים הרבה מאוד עבור עם ישראל בכלל, ועבור המשפחות השכולות וחיילי צה”ל בפרט. זכינו לחבק אותן ברגעים שכאלו.

באופן אישי וכארגון אנו מעריכים אתכם מאוד על כך ומצדיעים לכם. אני מודה למנהלי המחוזות על ההשקעה המרובה ובהצלחה בכלל הפרויקטים ועל ההכוונה שלהם. כמו כן ברצוני להודות ליניב משיח, סג”מ סניף קרית מלאכי על פועלו הרב בגיוס קלנועיות.

בשם כולנו אני מודה למנכ”ל ישראל אלמסי שמתווה את הדרך של הארגון ביד רמה לכל אורך הדרך. נמשיך להוסיף מעשי חסד לזכרם ולעילוי נשמתם של הנופלים.”

יהיו מעשי החסד לעילוי נשמת ולזכות הנופלים במערכות ישראל ובפעולות האיבה.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

 

צילום: ידידים | אוראל עזרא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן