יוזמה מבורכת של המוקד העירוני בנס ציונה

המוקד העירוני יצר לאחרונה קשר עם מעל 1200 בתי אב ללא מרחב מוגן בדירה, בקומה או בבניין – והציע להם פתרונות מחסה במקרה של הסלמה בלחימה.

יוזמה חשובה בנס ציונה: המוקד העירוני יצר לאחרונה קשר עם מעל 1200 בתי אב ללא מרחב מוגן בדירה, בקומה או בבניין – והציע להם פתרונות מחסה במקרה של הסלמה בלחימה.

התוכנית “מחסה לכל תושב” בנויה משלושה פתרונות מיגון אפשריים שיופעלו בזמן אמת:

קהילה מארחת קהילה: העירייה תחבר באופן אקטיבי משפחות מחוסרות מיגון למשפחות בעיר עם מרחב מוגן –  המוכנות לארח אצלן בשעת חירום; שהייה במתקן עירוני בעל מרחב מוגן תקני. העירייה הכשירה בתי ספר שיהוו מרכזי קליטה לתושבים. צוות בית הספר עובר הכשרה להפעלת מתקן הקליטה ונרכש ציוד חיוני להפעלתו; הכשרת חניונים תת קרקעיים, 3 חניונים אושרו על ידי פיקוד העורף כמרחב שהייה מוגן ותקני למחסה המונים. פתיחת החניונים כמרכזי קליטה תתבצע רק במקרה של הסלמה משמעותית, ועל פי הנחיית פיקוד העורף.

כחלק משיפור המוכנות לתרחיש חירום, תושבים שאין ברשותם מיגון תקני (ממ”ד או מקלט), בבית, בדירה, בקומה או בבניין, מוזמנים למלא טופס מקוון בלחיצה כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן