יהוד-מונוסון בערב הוקרה לצוותי החינוך וההוראה בעיר

הערב הוקדש לצוותי החינוך וההוראה, על עבודתם המסורה וכאות תודה מהלב על העשייה לאורך כל השנה ולאורך כל שעות היממה עבור ילדי וילדות מערכת החינוך, דור העתיד של העיר יהוד-מונוסון.

אמש נערך במועדון הגריי ערב הוקרה לצוותי החינוך וההוראה המצטיינים בעיר, והכל במסגרת “חודש החינוך” שנועד להאיר זרקור על מערכת החינוך העירונית ועל העשייה הענפה בה.

הערב הוקדש לצוותי החינוך וההוראה, על עבודתם המסורה וכאות תודה מהלב על העשייה לאורך כל השנה ולאורך כל שעות היממה עבור ילדי וילדות מערכת החינוך, דור העתיד של העיר יהוד-מונוסון.

במעמד הטקס, ניתנו פרסים על הצטיינות בחינוך: פרס המוסד המצטיין, פרס מצטייני חינוך וכן פרס ייחודי נוסף, על יזמות חברתית מצטיינת ע”ש המורה נחה בקנרוט-סידרנסקי, כלת פרס חינוך ארצי ומחלוצות מערך החינוך העירוני ביהוד-מונוסון. דברים שנשאה בטקס בבית הנשיא בשנת 1978 הדהדו לאורך הטקס המרגש שנערך אתמול: “החינוך צריך להיות בראש סדר העדיפויות הלאומי. רק באמצעותו נגשר על כל הפערים, החינוך הוא מבטחנו האמיתי”.

אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון בירך את המשתתפים באירוע, ובכלל זה את אורחות הכבוד, אשת התקשורת סיוון רהב-מאיר וכלת פרס ישראל לשנת 2018, אשת החינוך מרים פרץ, אשר העשירו את הנוכחים בפאנל מעורר מחשבה ופורץ דרך במסרים המעצימים אשר צמחו ממנו. רהב-מאיר עשתה שימוש נרחב בטקסטים שונים המדברים על החשיבות של מלאכת החינוך, ומרים פרץ שיתפה את הקהל בסיפורה האישי ובמסרים מעצימים שאותם, לבטח, ישלבו הנוכחים בעת דיונים בכיתות הלימוד. בתוך כך, ציין ראש העיר את “המאמצים הרבים הכרוכים במלאכת החינוך, יום-יום, שעה-שעה, משימה הדורשת תעצומות נפש ושילוב של יכולות וידע מעולמות שונים ומגוונים”. בתוך כך, בירך את הזוכים והזוכות בפרס הצטיינות על “חשיבה פורצת דרך והיכולת לסלול נתיב ערכי ומוסרי בו יצעדו בבטחה כלל ילדי העיר”.

עו”ד גיל סימנהויז, מנכ”ל העירייה, עמד בדברים שנשא על המשמעות הפרקטית של העשייה החינוכית, ביום-יום: “אנשי ונשות החינוך הופכים הלכה למעשה את חזון הנהלת העיר לקידום מערכת חינוך חדשנית ויצירתית, המלווה את ילדינו מדיל לידה ועד לבגרותם. השנה שעברנו, שנה מדממת, שבאה לאחר טלטלת קורונה ומשברים שונים, תיקפה מחדש את מקומם של אנשי החינוך ביצירת מערכת עוטפת ותומכת המהווה עוגן לילדות ולילדים במערכת החינוך, המקבלים כלים ליצירת עולם טוב יותר עבור כולנו”.

מירי אור-גוטפריד, מנהלת אגף החינוך, נוער וספורט בירכה: “אנו מוקירים ומעריכים את הצוותים החינוכיים במסגרת ערב המהווה שיא ראשון בחודש שלם של פעילויות בסימן “הכוח לצמוח” – על חוסן, קהילה והשייכות במערכת החינוך. הצוותים הנפלאים הם חוד החנית של מערך החינוך, וכפי שתמיד מתחילים מההתחלה, מצאנו לנכון לפתוח את חודש החינוך באמירת תודה בקול ומכל הלב לצוותים שלנו.

בערב נכחו ראש העיר אמנון סעד, סגני ראש העיר שמעון בונפיל ויוסי חזן, משנה לראש העיר יובב גוניקמן, מנכ”ל העירייה עו”ד גיל סימנהויז, חברי הנהלת העיר, בני משפחתה של המורה נחה, מפקחות ומפקחים, מנהלות ומנהלים מוסדות חינוך בעיר, מורות ומורים, סגן מזכ”לית הסתדרות המורים ויו”ר סניף גוש דן והמרחב, חברי הנהגת ההורים, ומכובדים נוספים.

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יהוד-מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן