טרגדיה: ד”ר אנה רימבורג, רופאת שיניים מרחובות היא ההרוגה מקריסת עץ הדקל בטיילת בטבריה

אסון גדול: ד”ר אנה רימבורג (66), רופאת שיניים ידועה מרחובות היא ההרוגה מקריסת עץ הדקל בטיילת בטבריה, לעיני בנה ובעלה. משפחת רימבורג השתתפה באירוע משפחתי בסוף השבוע שעבר בטבריה, לאחר מכן בחרו בני המשפחה להמשיך לנפוש בעיר. המנוחה עם בעלה מיכאל ובנם פול ביקרו בקברו של רבי מאיר בעל הנס ומשם המשיכו לבית חב”ד הסמוך לטיילת  יגאל אלון – שם עברה ד”ר רימבורג ליד עץ דקל גדול, שלפתע קרס. צוותי מד”א שהגיע לזירה מצאו אותה לכודה מתחת לעץ כשהיא מחוסרת הכרה, ולאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה.

“כשהגענו לטיילת ראינו את הפצועה שכובה במדשאה כשהיא לכודה מתחת לגזע עץ גדול שקרס ופגע בה”, סיפר חובש מד”א יואל נגר. “במקביל לפעולות החילוץ שלה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד – ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה”.

דוד מריזן פראמדיק באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: “מדובר בעץ שקרס על עוברת אורח כתוצאה מהרוחות העזות. למרבה הצער נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה”.

חובש בכיר במד”א יואל נגר סיפר: “כשהגענו לטיילת ראינו את הפצועה שכובה במדשאה כשהיא לכודה מתחת לגזע עץ גדול שקרס ופגע בה. במקביל לפעולות החילוץ שלה ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה”.

בועז יוסף, יו”ר הוועדה הממונה בעיר לגלצ “העץ הזה היה חי, ירוק, לא היה נראה שיש לו בעיה כלשהי. היו אתמול רוחות, אבל לא חשבנו שהן יכולות לעקור עץ. זו טרגדיה קשה – אישה שבאה לטייל עם משפחתה ומסיימת כך את החיים”.

צפו בקריסת העץ:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן