טרגדיה בכביש 6, סמוך למחלף שורק

בשעה 15:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על רכב שהתהפך בכביש 6 סמוך למחלף שורק. הרוג ושני פצועים בתאונה הטראגית

הרוג במחלף שורק, במהלך החג. ממד"א נמסר כי היום (ראשון) בשעה 15:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על רכב שהתהפך בכביש 6 סמוך למחלף שורק.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו של גבר כבן 40 ומעניקים טיפול רפואי וכן פינו לבי"ח קפלן, 2 גברים כבני 40 במצב בינוני, עם חבלות בגופם.

פראמדיק מד"א רונן גיל וחובש רפואת חירום במד"א אלעד יאדגר סיפר:

"כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפוך בתעלה בצד הכביש. גבר כבן 40 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. 2 נוסעים נוספים התהלכו במקום כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם בינוני".

ממשטרת ישראל נמסר: המשטרה פתחה כעת בחקירת נסיבות תאונת דרכים עצמית קטלנית בכביש 6 סמוך למחלף שורק

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו כעת בחקירת נסיבות תאונת דרכים עצמית קטלנית בכביש 6 סמוך למחלף שורק במעורבות רכב פרטי. עפ"י גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נקבע מותו במקום של אחד המעורבים ו-2 נוספים פונו במצב בינוני למרכז הרפואי קפלן. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן