טקס לזכר תושבי אילת שנרצחו בשבעה באוקטובר

על פאות האנדרטה רשומים שמותיהם של 22 תושבי העיר אילת, חללי פעולות האיבה והטרור ואליהם נוספו שמותיהם של נוי אביב, דור אביטן, ניצן גולדברג, איתי זפרני ודור מלכה שנרצחו בידי בני עוולה.

מאות מתושבי אילת, ביניהם משפחות שכולות, מפקדי כוחות הביטחון וההצלה במרחב אילת ובני נוער רבים, השתתפו בטקס שהתקיים היום (חמישי) לזכר תושבי אילת שנרצחו במתקפת הטרור בשבעה באוקטובר; נוי אביב, דור אביטן, ניצן גולדנברג, איתי זפרני, דור מלכה זכרם לברכה.

שמותיהם נוספו לאנדרטה לזכר חללי פעולות האיבה הממוקמת בכיכר הרחובות לוס אנג’לס וששת הימים, שם התקיים הטקס. על פאות האנדרטה רשומים שמותיהם של 22 תושבי העיר אילת, חללי פעולות האיבה והטרור ואליהם נוספו שמותיהם של נוי אביב, דור אביטן, ניצן גולדברג, איתי זפרני ודור מלכה שנרצחו בידי בני עוולה. כל אחד ואחת מהם היה עולם ומלואו אך לכולם היה מאפיין משותף הם היו אוהבי טבע ומוסיקה, אוהבי אדם ואהובים על כולם. הי”ד.

במהלך הטקס נשאו דברים: נורית אביב אימה של נוי ז”ל, בתיה בן זקן אמו של דור מלכה ז”ל והדר גולדנברג אחיו של ניצן ז”ל. חבריו של דור אביטן ז”ל שרו וניגנו את השיר “תמיד יחכו לך” של לאה שבת. לבקשת מיכל זפרני אמו של איתי ז”ל שרו אליה עוזרי וקרינה קורטז את השיר “בן יקיר לי” שכתבה מלכי בן ימין טפרברג. שרון ליבוביץ ואדם קונר שרו את השיר “אתה מרגיש את זה” שכתבו דור אביטן ז”ל ואדם קונר בן דיין. אורי אביטן אחיו של דור ז”ל שר את השיר “טוליק” שכתבה רמה סמסונוב.

עוד נשאו דברים ראש העירייה – אלי לנקרי ויו”ר ארגון נפגעי פעולות האיבה – אייבי מוזס. תפילה לשלום המדינה נשא רב זירת ים סוף של חיל הים – הרב אורן לוי. את הלוט מהאנדרטה הסירו ראש העירייה, יו״ר ארגון נפגעי פעולות האיבה ומשפחות החללים.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן