חשש ממנהרות בנהריה: צה”ל ביצע בדיקות קרקע וקידוחים

חיילים של פיקוד העורף שישנו במגורי עובדים בשטח בית החולים דיווחו ששמעו קולות חפירה בלילות והעלו חשד שמדובר בחפירה של מנהרה

החשש לקיומן של מנהרות חיזבאללה בגבול הצפון הגיע עד לביה”ח לגליל בנהריה.

לאחר תלונות שהגיעו להנהלת המרכז הרפואי על רעשי חפירות, צה”ל החליט לבצע שורה של בדיקות קרקע כדי לשלול את החשש לקיומה של מנהרה חודרת מלבנון.

לפני כחודש נעשו כ־40 קידוחים לצורך בדיקה, אולם אלה לא העלו דבר. לפיכך נשלל החשד לקיומן של מנהרות במרחב בית החולים. ליתר ביטחון הוחלט להשאיר את הקידוחים שבוצעו.

יצוין כי ביה”ח לגליל בנהריה הוא בית החולים הקרוב ביותר מבחינה גיאוגרפית לגבול הצפון – כ־10 קילומטרים בלבד. הדיווחים הראשונים בנושא התקבלו כבר בחודש דצמבר.

גורם בבית החולים: “חיילים של פיקוד העורף שישנו במגורי עובדים בשטח בית החולים דיווחו ששמעו קולות חפירה בלילות והעלו חשד שמדובר בחפירה של מנהרה. בהנחיית הצבא נקדחו בשטח בית החולים 42 בורות בניסיון לאתר מנהרה. לשמחתנו לא נמצא דבר. הבורות נחפרו באזורים כגון מגרשי חניה ובאזורי המגורים”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן