חייל בארגון הפשע של האחים לביא: “אם המשטרה לא תשתמש בי היום לפרק את הארגון המטורף, האלים, הפסיכופט – הוא יהיה הארגון הכי מפלצתי שיש”

“הם חושדים בכל אחד היום, הם נהיו מטורפים, הם בודקים אותי כל הזמן, מוציאים אותי למשימות בשביל לראות את הדופק שלי. אין אחד בארגון הזה שלא חי בפחד”
עמוס לביא

“אם המשטרה לא תשתמש בי היום לפרק את הארגון המטורף, האלים, הפסיכופט הזה (של משפחת לביא) אני אומר לך שזה הולך להיות הארגון הכי מפלצתי שיש. יש להם נהגים נינג’ות נאמנים, לא חושבים פעמיים. הם היום אומרים משהו, מישהו חצי עושה פרצוף עקום, זהו, חושדים בו נגמר הסיפור שלו” – את הדברים הללו אמר יונתן, חייל מרכזי בארגון הפשע של האחים לביא מרחובות.

יונתן, שם בדוי כמובן, התראיין לתכניתם של ברהנו טגניה וגלעד שלמור ב-103FM שם טושטש קולו וסיפר את הדברים יממה בלבד לאחר שהוגש כתב האישום כנגד עמוס לביא. כזכור, פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד עמוס לביא, רומן אגרונוב, דוד פלוס, צח ברקוביץ, רוסלן שצ’פטניוב, יבגני גולובקו ואמיר ג’אבלי, הנאשמים, כל אחד לפי חלקו, בריבוי עבירות קשירת קשר לפשע, נשיאה והובלה של נשק, סחר ועסקה אחרת בנשק.

לפני ששה ימים פרסמנו כאן, בפרסום ראשון ובלעדי בארץ, כי המשטרה פשטה במהלך הלילה על ביתם של האחים לביא וביצעה מעצרים בעקבות סוכן סמוי שהפליל חשודים בחשד לעבירות פליליות חמורות הכוללות סחר בסמים, סחר באמל”ח ואלימות. שעות ספורות לאחר מכן, הוציאה המשטרה הודעת דוברות עם הפרטים.

יממה לאחר מכן הותר לפרסום כי אנטון רומן נרצח ע”י עמוס לביא, רומן אגרונוב ודוד פילוס בעת פעילותו כסוכן חשאי – כתוצאה מהפעלתו סוכלו סדרת מעשי רצח, ירי ופיגוע פלילי. 

“בוא נגיד ככה”, סיפר יונתן על הסוכן אנטון רומן: “בהתחלה הוא נכנס לעניינים רגיל, אבל בשבועיים האחרונים זה היה ברור לכולם. בנאדם שלכל דבר רוצה אישור של עמוס ואישור של אופיר לכל דבר בכוונה להפליל אותם… אני הכרתי את כולם. בהתחלה אף אחד לא חשד באנטון, לא כלום. אצלנו במדינה, נהיה מטרייה של עדי מדינה, יותר מדי. ברגע שאף אחד לא חשד בו והוא עשה תצפיות על הבית של בני (בני שלמה העבריין ממושב חלץ בדרום). הכל חרטא ברטא מה שפורסם, זה לא נכון, בכלל לא תכננו שאנטון ילך ויעשה את זה. תקשיב טוב, אולי מכל מי שעצרו אולי אחד יקבל כתב אישום… הוא היה צריך לקבל משימה, אם המטען היה מתפוצץ בלובי כל הבניין היה טס באוויר. הם לא פראיירים האחים לביא – והם פרנואידים, כל בנאדם שהם יחשדו בו יפורק, היום הם עוד יותר פרנואידים”.

על קבלת ההחלטות בארגון אמר: “ברגע שאדם נותן יותר מידי מידע, אדם במיוחד כמו אנטון שרצה על כל פרט אישור ויש היררכיה במערכת הזאת, זה מנגנון של שלושה, שני האחים לביא והדוד עמוס הגדול… לא מעניין אותם כלום, הם מעוניינים להרים בניין באוויר, לא מעניין אותם כלום. אני מכיר את הארגון הזה יותר מדי טוב זה הארגון הכי אלים שקם בישראל”.

על החלק שלו בארגון הפשיעה של משפחת לביא אמר: “אני הייתי חייל פעיל, הולך להביא סמים, איפה מוחבאים הדברים, לוודא שהם עדיין מוחבאים. לגבות מאנשים, להרביץ לאנשים, הלכתי לגבות סכום מבתים ולצערי הבנאדם לא רצה לשלם ו’בום, טראח’ איך שאומרים. כמה שברים בגוף זה ברגיל אצלנו זה ב’אהלן אהלן’… אני מתחרט שאני בארגון. בא אליי ימ”ר לכיש קטף אותי מהבית, אמרתי בשעה טובה, שהחיינו. שאלו אותי: ‘מה אתה יודע על שלום?’. לקחו אותי שני הכי בכירים שם – לא חזרו אליי, ימ”ר מרכז לא חוזרים, משטרת ישראל בפשיטת רגל, מפחדת היום על התחת שלה מאז הפרשה של מוסלי שהשתחררו”.

“אני עדיין לא נחשפתי, אני עדיין חלק מהארגון” הוא הוסיף “הם חושדים בכל אחד היום, הם נהיו מטורפים, הם בודקים אותי כל הזמן, מוציאים אותי למשימות בשביל לראות את הדופק שלי. אין אחד בארגון הזה שלא חי בפחד. היום, הארגון הזה ספציפית הם אנשים מאוד אלימים, מאוד פראיים. על אנטון ידעו שבועיים מראש שהוא סוכן… אני שומר על עצמי לאט ובעדינות, אם המשטרה לא תבוא ותתעשת, הם חושבים שהם יכולים לעצור את הארגון של מיכאל מור (העבריין), אני לא יודע אם אני חי עוד שלושה ימים. הפיצוץ אצלנו קרוב מאוד, אני בספק אם אני אסיים את החגים אם המשטרה לא תתעשת על עצמה, ויש לי ידע רב ביותר, ידע רב ביותר”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן