חיוך של תקווה: המורים מגני תקווה שמשיבים את החיוך לילדים החולים בחג

צוות החינוך מבית הספר אמירים בגני תקווה הפתיע ילדים המאושפזים בבית החולים שיבא במתנות  ומארזים מתוקים לכבוד חג הסוכות, יחד עם כוכב הילדים יובל המבולבל צפו בתמונות המרגשות

צוות החינוך מבית הספר אמירים בגני תקווה יצא ביום חמישי האחרון לביקור בבית החולים שיבא, שם הפתיע את הילדים המאושפזים עם מתנות חג מרגשות, מארזים מתוקים, והופעה מיוחדת של יובל המבולבל, אחד מכוכבי הילדים האהובים בישראל.

היוזמה נולדה מתוך רצון של צוות בית הספר לתרום לקהילה ולשמח ילדים המתמודדים עם מחלות במהלך החגים, במטרה להקל ולו במעט על שגרת יומם המאתגרת. הפעילות נעשתה בשיתוף עם הנהגת ההורים וכלל הורי בית הספר שתרמו את המארזים.

במהלך הביקור, הגיע כוכב הילדים יובל המבולבל שהפעיל ושר עם הילדים והצליח להצחיק ולהפיג את המתחים, בעוד צוות החינוך חילק מארזים מתוקים לכל ילד וילדה שכללו שוקולדים, עוגיות ופינוקים נוספים, שנבחרו בקפידה במטרה להמתיק את זמנם בבית החולים. מחלקת ילדים ב' מטפלת בילדים מהארץ והעולם. צוות המחלקה מטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, לרבות כוויות, הפרעות אכילה ומחלות גנטיות ומטבוליות.

בית ספר אמירים בגני תקווה שם דגש על הקניית ידע יחד עם פיתוח מיומנויות וכלים שיסייעו לתלמידות ולתלמידים להתפתח ולהצליח. התפיסה החינוכית של בית הספר שמה דגש על למידה חווייתית המייצרת עניין וסקרנות ומפתחת חשיבה יצירתית ומיומנויות של לומד עצמאי. הפעילות נעשתה בשיתוף עם הנהגת ההורים וכלל הורי בית הספר שתרמו את המארזים.

רה"ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, סיכמה: "אני גאה בצוות החינוך של אמירים על הנתינה ועל המחויבות שלהם לחינוך ערכי ולתרומה לקהילה. הביקור קיבלו לא רק מתנות ומארזים, אלא גם רגעי אושר ותקווה, וזה שווה הכול.נמשיך ליזום פעילויות דומות בעתיד כחלק ממחויבותם לחינוך מעורב ואקטיבי בקהילה."

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן