חוקרי לה"ב 433 פשטו על עיריית אשקלון

אחרי עיריית ת"א ורחובות: חוקרי לה"ב 433 פשטו על עיריית אשקלון ועיכבו עובדים בכירים לחקירה, בחשד לעבירות שוחד, מרמה, עבירות מס והלבנת הון

היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 ורשות המסים עצרו הבוקר עובדי עירייה בכירים בעיריית אשקלון, בחשד לעבירות שוחד, מרמה, עבירות מס והלבנת הון

זאת בהמשך לפרשה שנחשפה לפני כשבועיים, במהלכה נעצרו 13 חשודים, בהם גם עובדי אגף התברואה בעיריית תל אביב. החשודים מובאים בשעה זו לחקירה.

בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו שוטרים וחוקרים של יחידת להב לעיריית אשקלון והחלו לבחון את נושא השחיתות שנחשף, לכאורה, בעיריית תל אביב ב-20 במאי.

כזכור, חוקרי להב 433, ביחד עם רשות המיסים, פשטו על עיריית תל אביב וביצעו 13 מעצרים בהם עובדי אגף התברואה בעירייה, כאשר החשד הוא ביצוע עבירות של שחיתות ציבורית, הלבנת הון וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים, במעורבות של משפחות פשע מהמגזר היהודי והערבי.

מהחקירה עלה כי עובדים בחברות ניקיון המספקות שירותים למחלקת התברואה בעיריית ת"א, פעלו לקידום ענייניהם בעירייה, בין היתר בהטיית מכרזים, מתן שוחד וטובות הנאה לעובדי אגף התברואה בעירייה ומקורביהם, בתמורה לזכייה במכרזים ולשת"פ בביצוע העבירות. בנוסף, הם חשודים בניגוד עניינים ובביצוע עבירות מרמה.

כיצד זה קשור לעיריית אשקלון? חוקרים של להב 433 בוחנים אפשרות לשחיתות דומה במספר עיריות בישראל, הקשורות באותם קבלני פינוי האשפה.

תגובת העירייה טרם נמסרה. לכשתתקבל תובא במלואה

 

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן