חדשנות בעולם העיצוב: שולחן אוכל מלבני שנפתח לריבוע!

מדובר בשולחן ייחודי בעיצוב מלבני שנפתח לריבוע ( בגודל של 168168X ס”מ ) לאירוח של עד כ-12 איש (3 בכל צלע) .

רשת ZAGA (זגה)- פינות אוכל, המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, משיקה שולחן אוכל חדש מלבני שנפתח לצורת ריבוע – דגם לוטוס.  

מדובר בשולחן ייחודי בעיצוב מלבני שנפתח לריבוע ( בגודל של 168168X ס”מ ) לאירוח של עד כ-12 איש (3 בכל צלע). השולחן מוצע בציפוי CPL, המעניק לו את היתרונות: עמידות בפני שריטות לאורך זמן, עמידות בפני חום ונוזלים, אינו מצהיב, אסתטי- בעל טקסטורה אחידה ומתכתב עם הטרנדים המובילים בעולם העיצוב.  גוונים פופולאריים של עץ טבעי ודמוי בטון. עיצוב קלאסי מרשים, בעל יציבות מקסימלית והרחבות קלות מאוד לפתיחה.  

שולחן לוטוס-  בעל נוכחות עוצמתית ובעיצוב מדויק ונקי המשתלב עם כל סגנון, מראה קליל, טרנדי וחדשני, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ולמגוון הצרכים הנדרשים מפינת האוכל: מעט סועדים, אירוח מספר גדול של אנשים עם נראות דומיננטית לשולחן ומקום ישיבה מרווח לאורחים. מאפשר שינוי יוצא דופן בהתאם למבנה החלל.   

חדש בזגה פינות אוכל- סטנדרט חדש של אמינות בתחום פינות האוכל: אחריות מורחבת של 3 שנים על מנגנוני הפתיחה בכל שולחנות האוכל של המותג זגה ושל מותג העיצוב הצעיר והעדכני מבית זגה: ZAGAMIX,  המשווק באונליין באתר המכירות של זגה פינות אוכל:  www.zaga.co.il/zagamix.

לינק לסרטון – השולחן הופך ממלבן לריבוע.

מחיר: 7,970 ₪

ניתן להשיג בסניפי רשת זגה ברחבי הארץ ובאתר www.zaga.co.il

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו זגה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן