חדשות 08 | כמו בכל שבוע: עוזי הכוהן קולע בול

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-09/12/22 ועד ה-16/12/22

✴️ מזל טלה

שבוע חיובי בפתח. ההתעקשות שלכם לבחור ולהישאר כעוסים, נעלבים או פגועים. עלולה לגרום לכך שתפספסו הזדמנויות טובות לשינוי. אין זה משנה מהו הגורם שהביא אתכם לנקודת הכעס או האכזבה. הבחירה להיאטם, להסתגר ולהזעיף פרצוף היא שלכם וזה מותר, אך עליכם להקפיד לא להישאר בתחושת הטינה והזעף זמן רב מידי. בעבודה: תהליכים שמתרחשים ושינויים שמתרגשים עליכם יוצרים מתח שמלווה בתחושה של חוסר ודאות. יחד עם זאת יוצרים תהליכים אלו בעבורכם הזדמנויות טובות לשינוי ולפתיחה של נתיבים חדשים להתקדמות. לרווקים שביניכם: יש השבוע אפשרות להכיר ולפגוש שותף ראוי לדרך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר מאחור את פצעי העבר. לזוגות: הדרך שבה אתם בוחרים לפתור את הסכסוכים הזוגיים שלכם איננה נכונה. הנכונות שלכם להיפתח לעזרה מבחוץ כגון קבלת ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע כמו מטפל או יועץ זוגי תספק לכם את הכלים הנכונים לפתירת בעיות. הרצון ללמוד ולהתפתח הולך מתחזק ולימודים אכן נראים באופק – לכו על זה, אתם מסוגלים ואפילו יותר מזה, אתם צריכים את זה כמו אוויר לנשימה. בשורה שמגיעה מתחילה ב”ה להניע בעבורכם תהליכים שעד עתה היו תקועים. הפסוק השבועי: משלי טו’ ל’: “מְאוֹר עֵינַיִים יְשַׂמַּח לֵב, שְׁמוּעָה טוֹבָה תְּדַשֶּׁן עָצֶם.” שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אין ספק כי לשינה יש תפקיד חיוני: הגוף שלנו זקוק לה על מנת לתפקד  ובכל זאת – לעולם אל תתייחסו לשינה כאל מטרה בפני עצמה. אל תראו את השינה כשכר על יום עבודה קשה. התייחסו לשינה כאל דרך למילוי המצברים לקראת יום חדש של צמיחה ועשייה.

✴️ מזל שור

התעשתות וחיבור מחודש לאמונה. לאחר זמן מה שבו הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים השבוע הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. אצל חלקכם ניתן לראות שפרויקט חדש משיב לכם את הביטחון העצמי שאבד.  לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק וטיפוח הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. טפחו את חיי המין שלכם. המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. נושאים שקשורים באסתטיקה, בריאת הגוף, תזונה נכונה ופעילות גופנית ושינוי באורח החיים עולים על הפרק. טיול או חופשה שקרבים ובאים יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: “טוב לי איך שאני” ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

✴️ מזל תאומים

שבוע אפרורי בפתח. בשבוע זה הסבירות להדבקות בחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. באופן כללי: רבים מבני מזל תאומים ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך (וזאת למרות שיש לכם בהחלט מספר סיבות טובות לשמוח בגינן.) הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם בתהליך של חיפוש דרך או חיפוש אחרי מוצא שישחרר אתכם מעול נפשי שרובץ עליכם. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו פחות עצובים ויותר בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, מקום עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ולכן בשבוע זה מומלץ בחום לעשות הילינג או טיפול לחיזוק וניקוי אנרגיות. קריאת מזמור כז’ בספר תהילים יפה לשבוע זה ויש בכוחו לשפר את הרגשתכם.. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: מישהו או משהו מכבים בכם את הלהט והתשוקה אך לא את הרעב למגע פיזי. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש ותחושה של זקנה מקננת בליבכם. אז מה עושים? שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא תזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר “האחד” נמשך אך מועמד מתאים עדין אין. אולי ב”ה בשבוע הבא. מעבר דירה או שינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז”ל “אין השכינה שורה אלא מתוך שמחה” (שבת ל ב). וכל הנביאים לא היו מתנבאים בכל עת שירצו, אלא מכוונים דעתם ויושבים שמחים וטובי לב ומתנבאים; שאין הנבואה שורה מתוך עצלות, ולא מתוך עצבות, אלא מתוך שמחה. לפיכך בני הנביאים מביאים לפניהם נבל ותוף וכינור ומבקשים הנבואה, כדכתיב (מלכים ב ג טו): “והיה כנגן המנגן, ותהי עליו יד יי” . פירוש : מי ששרוי בשמחה טהורה ואמיתית הוא כלי לשכינת האל ולדבקות בו…

✴️ מזל סרטן

הנושאים העיקריים בשבוע זה הם: 1. צורך בבחירה ונקיטת פעולה עולה הילוך. 2. ניסיון לגשר על ריחוק או פער שמונעים מכם לפתור בעיות. 3 . נושאים שקשורים ברגשות אהבה וזוגיות דורשים מזמנכם. באופן כללי: המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה שגורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. אצל רבים מכם מתקיימת דילמה על רקע של משבר וחולשה שקשורים בזוגיות, משפחתיות ושיתוף פעולה זוגי. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי צו ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, יסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בעבודה: לכאורה הכול מתנהל על מי מנוחות אך מתחת לפני השטח מתקיימים סביבכם מאבקי כוח סמויים ויש מי שמקנא לכם ואינו שמח בהצלחתכם. היו ערניים והקפידו לבלוט פחות, הימנעו מוויכוחים מיותרים וגלו ערנות לגבי מהלכים או החלטות הקשורות בתפקידכם. אהבה וזוגיות: בעת הזו, רבים מבני מזל קשת חשים צורך עז לקרבה ולאינטימיות. השבוע הקרוב יזמן לכם את ההזדמנויות לכך. לאלו מכם אשר יבחרו לפעול בשיתוף פעולה והרמוניה עם בן הזוג צפוי שבוע מענג אשר יתרום רבות לחיזוק ביטחונכם העצמי. לרווקים: זהו שבוע טוב להיכרויות, מפגשים שיש בכוחם להוביל לזוגיות. אות משמים: בתקופה הקרובה, אירוע בעל הביטים רוחניים כמו למשל חלום, מסר שבא בתקשור הארה וכדומה, (אות משמים) אמור ב”ה לפקוד אתכם ולסמן לכם על דבר מה חשוב. היו ערניים וחפשו את הסימנים שבדרך, סימנים שיתנו לכם את התשובות כיצד להתגבר על מכשולים פנימיים שמונעים מכם להתקדם לעבר מטרותיכם. . שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה

✴️ מזל אריה

השבוע מומלץ לא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים. פרויקט שקורס, תוכנית שמשתבשת או התמוטטות של מערכת יחסים יוצרים בלבול ומפח נפש. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק פוחתת. אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה’ תעשו ותצליחו. בריאות: השבוע יש להיזהר מנפילות. עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: “אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין”…

✴️ מזל בתולה

השבוע חיובי בעבורכם. המהות השבועית מלמדת על פריצת דרך, על התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על ליבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות. רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם. התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעיז. רק תעוזה מלווה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו:  האם אתם עשירים או עניים?

✴️ מזל מאזניים

העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. רצון לשינוי מפעם בליבכם ולרבים מכם יש חשק לצאת למסע רוחני או טיול משמעותי שיגביר את תחושת שחרור. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. האתגר השבועי שלכם: “סור מרע” להשתדל בשבוע זה להיפטר מהרגל שלילי שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

✴️ מזל עקרב

שבוע של התעוררות, שבוע של התפכחות והבנה. זמן ליזום, ליצור ולהניע לפעולה. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחו של שבוע שהמוטיב העיקרי שלו הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל אתכם לעבר שחרור, שינוי וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוקלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל אריה, שור או עקרב, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר לבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסקנות. לרווקים: היכרות חדשה נוסכת תקווה. התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם. גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. אם אינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק. מטרתו של ייעוץ  זה, היא לתת לכם את הכלים כדי לזמן לתוך חייכם את האיזון הדורש ליצירת יציבות רגשית ופיזית כאחד. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: “אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי” בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו “אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי” אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

✴️ מזל קשת

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיכם. ניתן לומר שלמרות טלטלה שחוויתם או אירוע שחוויתם לאחרונה, מכאן מסתמנת תחילתה של המגמה החיובית בעבורכם. ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב”ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב –  100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בליבכם יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא כל צל של ספק ואם רק תרצו אין זו אגדה!! בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גמגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקיימים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע, לכו להרצאה מעשירה וצפו בהצגה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

✴️ מזל גדי

שבוע חיובי בפתח. בשבוע זה אל לכם לחשוש מלעשות מלפעול, לקדם וליצור. חוסר ביטחון עצמי יוצר הססנות ודחיינות שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף נסיך המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! וזהו שבוע טוב לעשות זאת. היו אמיצים מבחינה רומנטית ולא תצטערו!! לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף לאזור הווירטואלי. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

✴️ מזל דלי

שבוע חיובי ניצב בפתח. השבוע הקלפים ממליצים לכם להיפתח לקבלת עזרה המוצעת לכם ממקורות חיצוניים כמו למשל: מוסדות ממשלה, גופים ממלכתיים, יועצים שונים, רופאים, חברים וכדומה. עזרה שכזו תסייע בידכם להתמודד עם סוגיה אשר גורמת לכם לעיכוב במימושכם העצמי. באופן כללי ניתן לומר, שמתקיים בכם צורך להיות במרכז העניינים- לבלוט ולהשפיע והדבר בא לידי ביטוי בשינויים חיצונים ופנימיים אשר ביצעתם לאחרונה. שינויים אלו חיובים ביותר והשפעתם תורגש בחודשים הבאים. כספים: לאחרונה הוצאתם קצת יותר מידי והדבר מערער את יציבותכם הכספית. כעת אתם ניצבים בפני תקופה בה עליכם לשקול את צעדיכם הכלכליים בתבונה. הקלפים ממליצים לכם להקפיד ולחסוך סכום כסף קטן מדי חודש. מעשה זה יוכח  כמשתלם בעתיד הקרוב. זוגיות: רבים מבני מזל דלי חשים שהגיעו לאמצע שלב בזוגיות בה הם מצויים וכעת היגע הזמן לבחון כיצד הזוגיות הזו ממשיכה מכאן ולאן היא מובילה?. שיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יאפשר לכם לצעוד יחד לעתיד טוב יותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זו היא תקופה טובה להשקיע ולהתמיד בניסיונות. הקלפים מצביעים על כך שבחודשים הקרובים יש ברכה שקשורה בילדים, הריון ולידה. נושאים שקשורים בכלי תחבורה, רישוי ונהיגה עולים על הפרק. שבוע מבורך אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

✴️ מזל דגים

בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל דגים ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ”ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמיתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

✴️ ✴️ ✴️

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.

יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.

יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.

וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!! 

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן