חג השכנים בקריית אונו: יומיים של פסטיבל קהילתי

חגיגה קהילתית מקסימה בהשתתפות תושבות ותושבי העיר קריית אונו

חמישה פארקים ברחבי העיר לבשו חג, ובאירוע שנפרש על פני יומיים, אירחו את תושבי השכונות הסמוכות אליהן ל"חג השכנים", בהפנינג שכולו קיימות, שכנות טובה והרבה שמחה.

 

תושבים ותושבות, ילדים וילדות, שנרשמו מבעוד מועד, הציבו ברחבי הפארקים דוכנים, פרשו על שמיכות ומכרו במחיר סמלי לשכנים ולשכנות, שהגיעו להפנינג, חפצים יד שניה, צעצועים, כלי בית, ספרים, בגדים, חפצי אמנות, עוגות או שתיה מתוצרת ביתית.

מיכל רוזנשיין ראש העיר ביקרה בכל הפארקים ואמרה: "זו חגיגה קהילתית נפלאה. מחמם את הלב לראות את ההיענות הגדולה של התושבים והתושבות, את הדוכנים הנפלאים ובעיקר את הילדים והילדות שעבורם ועבורן מדובר גם בפעילות עם ערך מוסף, עם ערכי הקיימות, השמירה על סביבה והמחזור שההפנינג מביא עימו."

 

את החגיגות בפארק רייספלד, פארק בר יהודה, פארק אביב ורשה, הספורטק ובפארק צה"ל ארגן אגף הרווחה והשירותים החברתיים בצוותא עם המחלקה לאיכות הסביבה ותרבות הדיור.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן