חגיגה של יופי חוצה גילאים וסגנונות: היישר משבוע האופנה פריז 2024

המותג לוריאל פריז, שותף הביוטי הרשמי של שבוע האופנה פריז, פתח אתמול את האירוע תחת הכותרת WALK YOUR WORT  עם הדוברות הבינלאומיות של המותג: קנדל ג’נר, אווה לונגוריה, ג’ין פונדה, היידי קלום ועוד

תצוגת האופנה השנתית של לוריאל פריז במסגרת שבוע האופנה בפריז, נערכה בשני במיקום האייקוני שלמרגלות מגדל אייפל.

אירוע פתיחת שבוע האופנה בשיתוף לוריאל פריז, מותג הביוטי המוביל בעולם, החוזר למיקום הסמלי עם אמירה פמיניסטית עוצמתית – “Walk Your Worth” – העצמה נשית, קבלה עצמית וחגיגה של יופי חוצה גבולות וזמנים.

במהלך התצוגה, צעדו על המסלול בגאווה וביופי דוגמניות רבות ודוברות המותג הבינלאומיות, ביניהן ג’ין פונדה, הלן מירן, אנדי מקדואל, אווה לונגוריה, היידי קלום, סינדי ברונדה, ויולה דיוויס, לצד השגרירות החדשות יותר, כמו קנדל ג’נר וקארה דלווין. יחד הן ייצגו גיוון יוצא דופן של גילאים, גזעים, לאומים וסגנונות, תוך כדי ביטוי המסר המרכזי של המותג – שכל אישה, בכל שלב בחייה, ראויה להרגיש יפה ומוערכת; בדיוק כמו הסלוגן האלמותי של המותג -Because you’re worth it””.

התצוגה כללה שלל סגנונות ועיצובים מרהיבים של איפור ושיער, אשר העניקו הצצה למגוון רחב של פתרונות יופי המתאימים לכל אישה באשר היא. לוריאל פריז חידדו את המסר של קבלה עצמית, חיזוק תחושת הערך העצמי תוך מתן דגש על יופי טבעי וייחודי, והעצמה של נשים בכל הגילאים.

האירוע השנתי מהווה חלק ממסורת המותג לקדם מסרים של עוצמה נשית, גיוון והכלה, תוך שמירה על חדשנות ויצירתיות בתחום היופי והאופנה.

 

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לוריאל פריז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן