חברה בינלאומית חנכה את משרדיה בקרית גת

קורנית דיגיטל הבינלאומית חנכה את מפעלה החדש לייצור דיו בקרית גת בהשקעה של כ-80 מיליון שקל. בטקס חגיגי במעמד מנכ”ל החברה רונן סמואל וראש העיר קרית גת אבירם דהרי נחנך הבייבי החדש של החברה הבינלאומית בתחום האופנה והטקסטיל.

קורנית דיגיטל מייצרת דיו בקרית גת מעל לעשור, וכעת הקימה מפעל חדש מהיסודות המתפרש על פני כ-11 דונם ובו שטחי ייצור, מעבדות פיתוח, מרכז שילוח לוגיסטי ומשרדים, והוא נבנה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר לתקינה ולאיכות והוסמך לתקני ISO מחמירים, המבטיחים שימוש אחראי ובטוח בכימיקלים בדרגה הגבוהה ביותר.

ראש העיר אבירם דהרי ברך את הנהלת החברה וסיפר כי פארק התעשייה בקרית גת המתפתח בצעדי ענק הפך מרכז המאכלס ענקיות בינלאומיות בתחום הדפוס המתקדם בהם –HP, סטרטסיס, אורדע וקורנית דיגיטל. רונן סמואל, מנכ”ל קורנית דיגיטל הוסיף: “החזון שלנו הוא להפוך את עולם האופנה והטקסטיל לבר קיימא והמפעל החדש מיישר קו עם חזון זה ועם המטרות העסקיות שלנו. האפשרות לשפר את אופן ייצור האופנה בעולם, תוך כדי חיזוק התעסוקה בפריפריה והייצור המקומי, היא זכות גדולה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן