זירת תאונה קשה בכביש 35

4 פצועים פונו מהזירה הקשה בכביש 35 | כל הפרטים ותיעוד מהמקום

כוחות גדולים של רפואה והצלה בהם לוחמי אש ושוטרים הוזעקו לפני זמן קצר לכביש 35.

ממד”א נמסר כי סמוך לשעה 17:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על ת.ד בין 2 כלי רכב בכביש 35 מצומת נחושה לתרקומיה.

חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח 4 פצועים במצב בינוני וקל, מהם: גבר כבן 35 במצב בינוני עם חבלות בגפיים במסוק מד”א-הצלה אייר לבי”ח הדסה עין כרם ו-3 פצועים לבי”ח ברזילי, מהם 1 בינוני כבן 30 עם חבלה בגב ו-2 קל.

מכבאות והצלה נמסר: במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה עם לכוד ופצועים נוספים.

לוחמי אש מתחנת קרית גת הגיבו לאירוע ומיד לאחר אבחון הזירה זיהו כי מדובר בתאונה בין שני רכבים בצומת נחושה לכיוון תרקומיא. לוחמי האש פעלו לחילוץ הלכוד בעזרת כלים יעודיים. לאחר מספר דקות חולץ הלכוד והועבר לטיפול גורמי רפואה.

רשף אילן עזרן מפקד האירוע: “עם הגעתנו למקום נערכנו במהירות לחילוץ לכוד שאובחן במצב קשה. לאחר מספר דקות חילצנו את הלכוד. מסוק של מד”א פינה את הלכוד לבית החולים. בסה”כ היו מעורבים שלושה פצועים במצב בינוני ואחד קשה”.

מאיחוד הצלה נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר (כבן 30) שנפצע בינוני ולשני פצועים קל בתאונה בכביש 35 בסמוך לצומת נחושה.

ליעד אוחנה פרמדיק ראשי של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. בסיוע חובשים נוספים הענקתי סיוע ראשוני בזירת התאונה לגבר כבן 30 שנפצע בינוני ופונה במסוק למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. שני נפגעים קל פונו למרכז הרפואי ברזילי”.

צפו בתמונות מהזירה הקשה >>

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן