כאות הזדהות: מחסני השוק תסגור את סניפיה בשבעה באוקטובר, בשעה 19:00

הנהלת רשת מחסני השוק, מודיעה כי תסגור ביום שני, ה-7 באוקטובר את כל 69 סניפיה ברחבי הארץ בשעה 7 בערב. זאת מתוך כבוד והערכה לנופלים, הפצועים, החטופים וכלל משפחותיהם

רשת מחסני השוק, בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן מודיעה כי כאות הזדהות עם אירועי ה- 7 באוקטובר, היא תסגור באותו היום את כל 69 סניפיה ברחבי הארץ בשעה 19:00 ותעצור פעילותה בשעה זו מתוך כבוד והערכה שהיא חולקת לנופלים, הפצועים, החטופים וכלל למשפחותיהם.

מהנהלת הרשת נמסר:

"ראינו צורך להביע את תמיכתנו הכנה ולחלוק לכולם כבוד באמצעות מחווה זו. מאחר ותחום עיסוקנו אינו מאפשר סגירת סניפים ליום שלם, החלטנו כי בשעה 19:00 כל הסניפים בלי יוצא מן הכלל יסגרו באופן מלא. זה המעט שאנו יכולים לעשות כחברה על מנת לקחת חלק פעיל כבהבעת הצער, ההערכה והתודה להם ולמשפחותיהם".

בין סניפי הרשת שייסגרו במועד זה: מחסני השוק באופקים, אילת, אשדוד, באר שבע, גדרה, דימונה, יבנה, ירושלים, להבים, מודיעין מכבים רעות, נתניה, עין יהב, קריית גת, קריית מלאכי, ראשון לציון, רחובות, רמת גן, ערד.

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן