זוהי הכתובת החדשה של טרם רפואה דחופה בקריית גת

מוקד טרם- רפואה דחופה בקרית גת עבר לכתובתו החדשה ברחוב חשון 10

מנכ”ל טרם רפואה דחופה נתן אפלבאום, בבשורה חשובה לתושבי קריית גת:

“אנו שמחים לבשר על מעבר המוקד למשכנו החדש. המוקד המתפרס על פני 400 מ”ר יכלול מכון רנטגן חדש, יספק שירותי רפואה מתקדמים לכלל חברי קופות החולים. המוקד, המאויש על ידי צוותים רפואיים מנוסים ומקצועיים, יקרב את שירותי הרפואה לבית התושבים ויפחית את הפניות לחדרי המיון. המוקד בקרית גת, הוקם גם הודות לפעילותה של תושבת העיר מזל שניר ז”ל שעשתה רבות על מנת להנגיש שירותי רפואה דחופה לתושבים, והושקעה בו מחשבה רבה על מנת להיות המוקד המוביל באזור, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר”.

ראש העיר כפיר סויסה ברך את ההנהלה והצוות הרפואי של מוקד טרם לרפואה דחופה, העוברים הלילה לפעול ממשכנם החדש, הנגיש, הממוגן והנוח ברחוב חשון 10.

לדברי סויסה, “אני מברך על שיפור השרות הרפואי עבורכם תושבי העיר ומאחל בריאות טובה לכולם. המוקד בקרית גת, מצויד במיטב אמצעי הטכנולוגיה הקיימים בענף הרפואה הדחופה בקהילה לרבות בדיקות מעבדה מתקדמות, חדר הלם, טיפול בשברים, חתכים וחבלות וחדר אשפוז יום”.

מוקד טרם רפואה דחופה בקריית גת יפעל בימים א’-ה” בין השעות 16:00 עד 05:45, ביום שישי משעה 12:00 בצהריים עד לשבת ב-05:45, ובשבת מ-08:00 בבוקר ועד 05:45 אור ליום ראשון.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן