זה המנצח הגדול של הבחירות ברחובות: שוקי קרומר

מי שלא רצה ששוקי קרומר ימשיך כמנכל היכל התרבות, מקבל אותו משופשף וחד כתער, רענן הרבה יותר ובגיל מבוגר יותר – בכסא השווה בלשכת ראש העיר

על הבחירות ברחובות כנראה שידברו עוד זמן רב. ראש העיר הנפלא, רחמים מלול הודח; מתן דיל הצעיר נבחר בסיבוב שני; אבל מי שללא ספק הוא המנצח (תרתי משמע) על התזמורת הזו – ובבחירות האלה הוא איש אחד, בן שבעים ואחד, שבגילו המאוחר חוזר לפוליטיקה בסערה – היישר לכסא הסגן.

מי שלא רצה ששוקי קרומר ימשיך כמנכל היכל התרבות, מקבל אותו משופשף וחד כתער, רענן הרבה יותר ובגיל מבוגר יותר – בכסא השווה בלשכת ראש העיר, לחצי הקדנציה ובנוסף כמ”מ יו”ר דירקטוריון החברה העירונית ומחזיק תיק התרבות ותיק אזרחים ותיקים למשך כל תקופת הקדנציה.

ההברקה של קרומר באה מתוך ההבנה שלכל היותר יביא מנדט עד מנדט וחצי, כך לפי כל הסקרים שהוא ביצע – וגם אחרים. גם קרומר ידע כי אם לא יחבור למרץ בהובלתה של איטל בציר אלשיך – הסיכוי שתהיה לו השפעה על העשייה עבור הציבור הרחובותי תהיה דלה.

אז הוא יזם פגישה, לחץ יד עם בציר אלשיך והסוף ידוע: שלושה מנדטים בשיניים אמנם, עם הסכם מול המחנה של מתן דיל – שניצח בענק את הבחירות האלה עם תמיכה של החבר’ה הליברלים, שאמנם זהו לא מקומם הטבעי, אולם ללא ספק, הניצחון של השלישייה ובוודאי של דיל, ושיתוף הפעולה ביניהם, יניב רבות לעיר המדע והתרבות בעידן החדש.

אגב, ב-2018 שאלתי את קרומר האם פניו לפוליטיקה. התשובה הייתה חד משמעית לא. אלא שמשהו קרה והתבשל בתוך תוכו עם הזמן, הוא הרגיש שהוא צריך לדאוג יותר לבני הגיל השלישי ולתרבות, לאחר שסיים את תפקידו כמנכל בית העם.

“פוליטיקה לא מעניינת אותי עכשיו” אמר בראיון שקיימתי עמו. “ביוני 2011 התפטרתי מיוזמתי. רציתי אז להיות מנכ”ל החברה העירונית, ניסיתי לבטל את תקופת הצינון ולא הצלחתי. אמרתי ‘תודה רבה’, אחרי שלושה ימים התחתנתי וקמתי כמו חדש. תראי, אני מבין בפוליטיקה ואת שואלת אותי אם אני חוזר. בתור מה אני יחזור? בתור חבר מועצה? זה לא מעניין, די, מיציתי. יש ראש עיר נהדר בחמש השנים הקרובות לפחות, יש סגנים על הכיפאק, מה מעניין להיות חבר מועצה? הבחירות משעממות לגמרי. אותי מעניין להיות פה, בהיכל התרבות, להצליח. אני איש מרץ ואני אמשיך להצביע מרץ”.

בשורה התחתונה – שוקי קרומר שיחק אותה ובגדול. הוא המנצח הכי גדול בבחירות האלה. חברי מועצה שזלזלו בהתמודדותו בתחילת הדרך, יאכלו כעת את הכובע, בזמן שקרומר ישלב זרועות עם דיל, ייהנה ממשכורת של סגן וסמכויות נרחבות שיקבל מראש העיר.

מי אתה שוקי קרומר? תרבות פוליטיקה ודמעות | הראיון מ-2018 ששווה מאוד לקרוא – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן