זהר בלום « "נביא 8 מנדטים, נהיה הסיעה הגדולה ביותר"

חברי רשימת יש עתיד רחובות

 סיעת "יש עתיד", בהנהגת סגן ראש העיר המוערך בקרב הציבור, זהר בלום, קיימה הרמת כוסית לרגל חגי תשרי ובה מנה את הישגיו בתחום עליו הופקד. אבי קינד: "רק מי שעובד עם זהר כל כך צמוד, יכול להבין את העוצמה האדירה והעשייה הבלתי פוסקת שלו"

במפלגת "יש עתיד" עובדים בקצב ופרסומים של זהר בלום ושות' נראים מכל עבר ברחבי העיר רחובות. לפני החגים קיימה הסיעה טקס חגיגי אליו הגיעו למעלה ממאתיים תומכים ופעילים נלהבים. בדברים שנשא בפני הנוכחים אמר זהר בלום, שר החינוך המקומי: "החלפתי את מערכת החינוך לפני 13 שנים, אז היינו עם 87 גני ילדים, הרבה מאוד גנים נסגרו, בבתי הספר כמעט ולא היו ילדים,  קריית חינוך לא קמה במשך 30 שנה, העיר הייתה רדומה וכל החברים שלי עזבו. אז החלטתי שאני נכנס לריצת מרתון, שעליי לעבוד קשה ולהוות דוגמא אישית – להגיע ראשון וללכת אחרון. בעיניי, לכל ילד יש את המצוינות שלו והתפקיד שלי הוא לתפור חליפה לכל תלמיד". על דברים אלו זכה בלום לתשואות רמות.

"אנחנו בדרך הנכונה", הוסיף. "מצוינות ערכית היא אפילו יותר חשובה, כדי שתהיה לנו חברה יותר טובה". כיום אנחנו עם 365 גני ילדים ברחובות, אבל החלק החשוב והמסר המרכזי הוא ההשקעה בילדים עם הצרכים המיוחדים. זה התחיל בבניית בית ספר 'לוטם', לפני חודש פתחנו את בית הספר "עידוד" בו השקנו 30 מיליון שקלים ופתחנו את "רננים", למרות שההורים לא האמינו שהוא ייפתח בזמן – וכדי להמשיך את כל זה, אני מבקש מכל תומך להביא עוד חבר ועוד חבר כדי שנביא 8 מנדטים ונהיה הסיעה הגדולה ביותר".

למחרת ציין בלום: "לא הצלחתי לעצום עין הלילה מהתרגשות. היה מפגן כוח מרשים של תושבים מעורבים שרחובות חשובה להם. אנחנו בעיצומה של ריצת מרתון לשיפור כל תחומי החיים של תושבי רחובות. נמשיך לעשות זאת בחינוך ונרחיב פעילות גם לתחומים אחרים – לא באמצעות קסמים אלא בעבודה קשה ודוגמה אישית".

מספר 2 ב"יש עתיד" ברחובות, אבי קינד, פירגן לראש הרשימה: "רק מי שעובד עם זהר כל כך צמוד יכול להבין את העוצמה האדירה והעשייה הבלתי פוסקת שלו, את המהפכה שהוא חולל בתחום החינוך בעיר. הוא מגיע מידי בוקר בשש, ממש כשהשמש זורחת ועוזב אחרון את בניין העיריה. כמובן שיש לנו עוד המון מה לעשות בעיר ולשפר, במגוון רחב של תחומים: הניקיון שכולם מדברים עליו, השירות לתושב, השמירה על איכות הסביבה, הספורט – ויש לנו תכנית ברורה וסדורה לכל אחד מן התחומים הללו. אנו מתכוונים להביא את הניסיון, היושרה והמקצועיות כדי לשפר את איכות חיי התושבים גם בשנים הקרובות".

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן