זהר בלום נבחר ליו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה איזור – דרום יהודה

איגוד ערים לאיכות סביבה – דרום יהודה פועל בשטחי הרשויות המקומיות המשתייכות לאיגוד: רחובות, יבנה, נס-ציונה, מזכרת בתיה, קריית עקרון וגן רווה.

בצעד שמבטא חזון אקולוגי ומנהיגותי, נבחר אתמול (24.07) זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה ושיפור פני העיר, ליושב ראש האיגוד לאיכות הסביבה של איזור דרום יהודה.

בלום שם לעצמו למטרה להגביר את המעורבות הקהילתית, לשמר את איכות הסביבה בשטחי הרשויות המקומיות המשתייכות לאיגוד: רחובות, יבנה, נס-ציונה, מזכרת בתיה, קריית עקרון וגן רווה.

איגוד ערים לאיכות הסביבה דרום יהודה הוקם בשנת 1988 כמוסד ללא מטרות רווח ופועל למען שיפור איכות הסביבה, תוך ביצוע פעולות מניעה ואכיפה נרחבות.

אחד ממוקדי הפעילות המרכזיים של האיגוד הינו הפעלת אתר הטמנת הפסולת “חרובית”, המשמש את הרשויות המקומיות החברות באיגוד וגופים נוספים להטמנת פסולת האשפה. בנוסף לכך, תחומי הפעילות הנוספים של האיגוד הינם אגרואקולוגיה, שפכים ותכנון סביבתי נכון.

זהר בלום:

"אני מתרגש לקחת חלק במהלך החשוב הזה ומחויב להמשיך לפעול למען סביבה נקיה ובריאה לדורות הבאים. בשיתוף פעולה מלא עם כלל ראשי הרשויות והמועצות של האיגוד, אנו נערך לאתגרים המתרחשים בתחום הסביבתי, נפעל יחדיו למען איכות הסביבה ומשבר האקלים העולמי ונחזק את הידע הקהילתי לשיפור מוחשי באיכות החיים באזור.

הבחירה לתפקיד משקפת לא רק את רצוני לסייע לקהילה, אלא גם את החזון האישי ליצירת עתיד סביבתי טוב יותר ומתקדם עבור רחובות בפרט ואיזור דרום יהודה ככלל".

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קריית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: איגוד ערים איכו"ס דרום יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן