זהו מנהל החברה מרחובות שנעצר

דורון זמן מרחובות נעצר בחשד שחברה אותה הוא מנהל התחמקה מתשלופ היטל עובד זר בגובה של כ-28 מיליוני שקלים

חשד: חברת כוח אדם התחמקה מתשלום היטל עובד זר בסך של כ-28 מיליון ₪

בעלים של חברת “אלון מאגרי אנוש לבניין בע”מ”, המספקת עובדים זרים לענף הבנייה, נעצר אתמול יחד עם מבקר החברה ומנהלה בפועל בחשד להתחמקות מתשלום היטל העסקת עובד זר. על פי החשד, בשנים 2018 – 2021 העסיקה החברה עובדים זרים ודיווחה עליהם כאילו היו עובדים ישראלים. בכך, התחמקה החברה מתשלום של כ-28 מיליון ₪.

מאז 2003, קובע החוק כי מעסיק חייב בהיטל של 15% מסך ההכנסה של עובד זר. החוק קובע כי מעסיק שלא ישלם את ההיטל יראו בו כמי שניכה מס במקור ולא שילם אותו לרשויות המס.

החקירה בעניינה של חברת “אלון מאגרי אנוש לבניין בע”מ” נפתחה בעקבות ביקורת פקיד שומה רחובות ומנוהלת על ידי פקיד שומה חקירות מרכז. החקירה ביססה חשדות כנגד בעל החברה, אלי יונס, מנהלה בפועל, דורון זמן, ומבקר החברה, רו”ח יעקב דבורי, שחתם על הדו”חות שהגישה החברה לרשויות המס.

שלושת החשודים – אלי יונס מנס ציונה, יעקב רוני דבורי מאלעד ודורון זמן מרחובות – בפני בית משפט השלום בתל אביב ושוחררו בתנאים מגבילים. חקירתם נמשכת.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: שאטרסטוק, ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן