ועד עובדי עיריית רחובות: הנהלת העירייה מונעת חשיפת דו"ח בעניין החשדות לפריצה למחשבי העובדים

שופטת בית הדין לעבודה הציעה לעירייה לחשוף את הדו"ח בפני בית הדין אך העירייה סירבה להצעה החלטת בדין הדין לעבודה תינתן בהמשך
מלול|אביב איטח|21768666_1927622680581518_6907046286683888292_o|רמי מדהלה

היום התקיים דיון בבית הדין האזורי לעבודה בבת-ים בעניין התביעה שהגיש ועד עובדי עיריית רחובות, באמצעות ההסתדרות, נגד העירייה, בעקבות החשד לפריצה למחשבים של עובדים ופגיעה בפרטיותם.

ועד העובדים עמד בדיון על זכותו לקבל דו"ח שערכה חברת "נס טכנולוגיות" בנושא אולם העירייה סירבה בטענה שישנם בדו"ח פרטים טכניים שאסור שישפו לעיני נציגי העובדים.

לשאלת השופטת מדוע לא ייחשף הדו"ח בפני בית הדין בלבד כדי שהשופטים יוכלו להתרשם האם הטענה של העירייה, לפיה לא היתה פריצה, מוצדקת. אולם העירייה סירבה להצעת השופטת.

יו"ר ועד העובדים, רמי מדהלה, מסר כי "כל מה שביקשנו מהנהלת עיריית רחובות זה לחשוף בפנינו את הדו"חות ואת כל הנתונים כדי שאנחנו, כנציגי עובדים, נוכל להיות שקטים ולוודא שהעובדים נמצאים בסביבת עבודה בטוחה, שאינה מפרה את זכותם האלמנטרית לפרטיות במקום העבודה. אנחנו נמשיך להאבק כדי לוודא שזכותם של העובדים לפרטיות אינה מופרת".

מדהלה הוסיף כי "עוד לפני התביעה ביקשנו מהנהלת העירייה לחשוף בפנינו את הדו"ח ואם העירייה היתה מעבירה לנו אולי לא היינו מגיעים לבית הדין. ממש מצטער שגם היום בדיון עמדה ההנהלה על סירובה העקשני לחשוף את הדו"ח אפילו רק לעיני בית הדין. זה מעורר חשד כבד שהעובדים לא עובדים בצורה בטוחה".

בתום הדיון הודיעה השופטת כי תתן החלטה בנושא.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן