ואלו הם: 81 מצטייני הרמטכ”ל במילואים לשנת 2024

טקס מצטייני הרמטכ״ל במילואים לשנת 2024 נערך אתמול (רביעי) במחנה “דיין” (גלילות) 
בטקס הוענקו תעודות הצטיינות ל-81 קצינים ונגדים ממערך המילואים, המשרתים ביחידות צה”ל השונות, בכלל הזרועות, הפיקודים והאגפים. ההצטיינות הוענקה למשרתי המילואים לאור תרומתם הבולטת ביחידותיהם, ועל היותם דוגמה ומופת בצה”ל ככלל, ובמהלך המלחמה בפרט.

המצטיינים נבחרו לקראת יום העצמאות, והטקס התקיים הערב לאחר הערכת מצב במתכונת מותאמת בצל המלחמה.

בצה״ל רואים חשיבות רבה להוקרה והערכה של משרתי מערך המילואים, שתרומתם מכרעת לביטחון המדינה ועמידת צה״ל במשימותיו.

“במלחמה הזו, כפי שכולנו יודעים וכפי שכולנו כואבים, איבדנו חיילים ולוחמים רבים, בתוכם גם אנשי מילואים, טובים ויקרים”, הצהיר הרמטכ”ל, רא”ל הרצי הלוי, “הלילה נפלו שני לוחמי מילואים באירוע של התרסקות מסוק, שהיה בדרך לפנות פצוע מרצועת עזה. השילובים האלה שלנו, סדיר ומילואים, במסוק הזה – היו גם וגם, על הקרקע – היו גם וגם”.

“זו דוגמה נוספת לגבורה ולמחיר הכבד, אליו אנשי המילואים ומשפחותיהם שותפים”, הוא המשיך, “אנחנו כואבים מאוד את זכרון הנופלים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים בגוף ובנפש. מערך המילואים שלנו הוא מערך חזק, שהרוח שלו מאוד איתנה, והנכונות שלו להילחם ולנצח מבטיחה גם את המשך קיומנו. לתרומה שלכם לעוצמה של צה”ל, לתרומה שלכם לביטחון המדינה, אין ולא יכול להיות תחליף. אתם מקרבים אותנו אל הניצחון ולהשלמת מטרות המלחמה”.

“לעשות מילואים זה נשמע לנו טבעי – אתה מקבל צו, משריין ביומן ומתגייס שנה אחר שנה לאימונים, קווים, ובשנה האחרונה ממש למלחמה”, אמרה נציגת המצטיינים, סרן (במיל’) נירה ביבי, “אבל כשעצרתי לרגע וחשבתי על המציאות שלנו – הבנתי כמה שזה לא טבעי בכלל. אנשים מכל הגילאים, מצעירים עד סבים שמתנדבים, שפשוט עולים על מדים ומשאירים את כל החיים האישיים שלהם מאחור – משפחה, ילדים, קריירה, הורים, כל אחד ושלבו בחיים. השנה, ב-7 באוקטובר, הוקפצנו מהבתים ולכולנו היה ברור שזו מלחמה על הבית”. 


“מבחינתי ומבחינת כל האנשים שמקבלים היום אות הצטיינות – לא עשינו שום דבר מיוחד באמת, פשוט עשינו את התפקיד שלנו”, היא המשיכה, “אני רוצה להגיד תודה בשמי ובשם כל חבריי על זה שראיתם אותנו, והחלטתם להעניק לנו אות הערכה על תרומתנו, ולמרות שלא בשביל זה עשינו הכל – זה מרגש ומרומם לדעת שמעריכים ומוקירים את העשייה של מערך המילואים. אסיים בתקווה לימים טובים יותר”.

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן