התקדמות הטכנולוגיה בשילוב מוצרים מנצחים

עם התקדמות הטכנולוגיה והמצב שבו העולם נמצא כיום, הכול התקדם והפך לדיגיטלי. גם בעולם הקוסמטיקה המודרנית היו חייבים לקחת צעד אחד קדימה, ולחשוב איך ממשיכים ומחדשים. התוצאה לא איחרה להגיע, הקוסמטיקאיות הפכו זמינות גם באון ליין. ואיך זה בא לידי ביטוי אתם בטח תוהים, באתר MorBeauty  קיים מבחר ענק של תכשירי קוסמטיקה מבין החברות המובילות בישראל.

את מוצרי הקוסמטיקה אינכם יכולים לבחור לבד, היות ומדובר במוצרים פעילים המסייעים לעור בריפוי ובטיפול ואף בשמירה על הקיים. אז מה בעצם עושים – דואגים להסיר מעל הפנים את שכבות האיפור ו/או הקרמים שמרחתם עליהם. לאחר מכן, אתם מצלמים את הפנים הנקיות שלכם ושולחים אותם למספר 052-6917278.

קוסמטיקאית מקצועית תראה את התמונה ותתחיל לאבחן, בהמשך תיצור עמכם קשר בכדי לשאול אתכם מספר שאלות אודות שיגרת הטיפוח היומיומית שלכם. לאחר שתקבל את המידע שהיא צריכה, הקוסמטיקאית תתחיל בהתאמת המוצרים שמיועדים לסוג העור שלכם, בהתאם לרכיבים הפעילים שנמצאים בקרמים. התהליך של האבחון המקדים חשוב ביותר.

תהליך אבחון העור

הקוסמטיקאית מאבחנת את העור ואז יודעת בדיוק מה להתאים לכם, למה עורכם זקוק. היא מכירה את התכשירים ויודעת מה מכיל כל תכשיר כדי להתאים אותו באופן שייתן תוצאות במהרה. התפקיד של הקוסמטיקאית כאן הוא מאוד חשוב, היא לא סתם מוכרת לכם מוצר, היא גורמת לשינוי בעור.

השירות של רכישת המוצרים באון ליין מבטיח לכם ליווי אישי, זמינות בייעוץ ובמידה ומתעוררות שאלות כלשהן. והכי חשוב – המעקב במהלך הטיפול הביתי. באתר מור ביוטי, תמצאו את מגוון התכשירים שמבניהם  הקוסמטיקאית לאחר האבחון, תמליץ לכם להשתמש: מור בראל – הקוסמטיקאית הצעירה והמבטיחה, השיקה לאחרונה סדרת סבוני קצף מעולים לניקוי הפנים. תוצאות הניקוי מדהימות. הסבון מנקה ביסודיות את שאריות האיפור ואת הלכלוך שמצטבר על העור ומותיר אותו נקי, רק ונעים.

כל סבון מתאים לסוג עור שונה, כך שלאחר האבחון יתאימו לכם את המוצר שמתאים במיוחד לסוג העור שלכם.

דרמלוסופי – חברת הקוסמטיקה המובילה בישראל מציעה ערכות טיפולים שפשוט עובדות שווה בדיקה

ביופור – חברת ביופור היא חברת הקוסמטיקה המדעית בישראל.

החברה פיתחה מגוון תכשירים פעילים המסייעים לטיפול ב: פיגמנטציה, אקנה, צלקות וחטטים ועוד.

התכשירים בעלי חומר מרוכז ופעיל – מה שמבטיח בעצם תוצאות במעט זמן.

מוצרי חוה זינגבוים – אימפריית הקוסמטיקה, התמחתה ב PME וייבאה את התחום לישראל.

לאחרונה נרשמה לזכותה גם פריצת דרך עולמית עם קרם הprophcy  – הקרם הראשון מסוגו שמכיל חומצה היאלרונית וניתן להחדרה לעור על ידי מריחה ולא הזרקה. לחברה מגוון תכשירים רחב הנותן פתרונות טיפול למגוון רחב של מצבים בעור הפנים.

K.B. PURE  – דואגים להעניק לכם פתרונות טיפוליים לבעיות עור שונות. מייסד החברה, קובי ברוך, דאג לפתח מוצרים שהשימוש בהם יעשה בקלות וללא הסתבכות עם המון מוצרים במקביל, ואף התוצאות מהירות ובטוחות.

עכשיו אחרי שהכרתם את השמות מאחורי התכשירים, לכם נשאר רק לקחת את מכשיר הסלולר ולשלוח בוואצאפ את תמונת הפנים שלכם. בהצלחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן