השר וסרלאוף בביקור בלהבים, אופקים, נתיבות ומועצה אזורית מרחבים: "נפעם מהגבורה של תושבי הדרום"

"אמשיך לפעול כפי שפעלתי תמיד ובמיוחד מתחילת המלחמה, לחזק ולהזרים תקציבי חירום לרשויות ולמועצות, ליצירת מנועי צמיחה בנגב ביעילות, בגמישות ובמהירות תוך הקשבה לצרכים העולים מהשטח וללא בירוקרטיה מיותרת", אומר שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף

השר וסרלאוף ‏סייר בדרום הארץ: "נפעם מהגבורה של תושבי הדרום שממשיכים לעמוד איתן למרות התקופה המורכבת. אמשיך לפעול כפי שפעלתי תמיד ובמיוחד מתחילת המלחמה, לחזק ולהזרים תקציבי חירום לרשויות ולמועצות

במהלך הסיור בדרום קיים שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף פגישות עבודה בלהבים, אופקים, נתיבות ומרחבים.

 

 

במועצה המקומית בלהבים נפגש השר וסרלאוף לראשונה עם ראש המועצה החדש אלעד ארזי וצוות לשכתו. השר וסרלאוף איחל לראש המועצה הצלחה בתפקידו והעביר סקירה על כלי העבודה שמשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי מעמיד בפני הרשות לטובת רווחת התושבים והתקיים דיון בנושא מנועי צמיחה שונים שהאזור זקוק להם.

 

 

בהמשך הסיור הגיע השר וסרלאוף לעיריית נתיבות ונפגש עם ראש העיר יחיאל זוהר. בשיחתם עלה מצב העיר מאז תחילת המלחמה.

השר וסרלאוף הודה לראש העיר זוהר על החוסן שהחדיר לתושבי העיר שעמדו וממשיכים לעמוד איתן למרות התקופה המורכבת.

בהמשך, דנו השניים על הצורך להביא החלטת ממשלה דחופה לטובת יישובי הנגב המערבי שאינם בחבל התקומה, ועל נושאים שונים כלולים בהחלטה, וסיכמו על המשך שיתוף בנושא.

בסיור בעיר הציג ראש העיר זוהר בפני השר את תנופת הבנייה, את מוסדות החינוך התרבות והפנאי, ואת תכניות הפיתוח העתידיות לעיר שישפיעו על האזור כולו.

בעיר אופקים נפגש השר וסרלאוף עם ראש העיר איציק דנינו. בפגישה הציג ראש העיר את הבעיות השונות שנוצרו בעיר בעקבות המלחמה, ובעיקר את בעיית המסלול הירוק במתווה הפיצויים לכלל תושבי העיר.

השר וסרלאוף הבטיח לראש העיר שימשיך לסייע ולדפוק על דלתם של כלל משרדי הממשלה עד למציאת פתרון מתאים. כמו כן דנו השניים בצורך בהחלטת ממשלה לתושבי האזור, ובשיתופי הפעולה בין משרד הנגב והגליל לעירייה שניתן להביא במסגרת ההחלטה העתידה לבוא.

 

בסיום הסיור הגיע השר וסרלאוף לפגישה עם ראש מועצת מרחבים שי חג'ג'. יצוין כי כמו אופקים ונתיבות, גם מרחבים מצויה בנגב המערבי ואינה חלק מחבל התקומה. במפגש סוכם על המשך שיתוף פעולה הדוק, עד להבאת החלטת ממשלה שתסייע לתושבים הגיבורים, ותתן מענה משלים למרחב.

ובנוסף, דנו על האפשרויות הרחבות לפיתוח המרחב כחלק מההחלטה ועל הצורך בהכשרות לתעסוקה איכותית. כמו כן דנו בנושאים תכנוניים כחלק מכך שבתחום משרד הנגב והגליל ישנם נציגים בוועדה מחוזית דרום לתכנון ובנייה.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "אני נפעם מהגבורה של תושבי הדרום שממשיכים לעמוד איתן למרות התקופה המורכבת. אמשיך לפעול כפי שפעלתי תמיד ובמיוחד מתחילת המלחמה, לחזק ולהזרים תקציבי חירום לרשויות ולמועצות, ליצירת מנועי צמיחה בנגב ביעילות, בגמישות ובמהירות תוך הקשבה לצרכים העולים מהשטח וללא בירוקרטיה מיותרת".

 

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תקשורת השר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן