הקרב על הפסגה: קריית מלאכי נגד לכיש במשחק מכריע על העלייה

על הפרקט: מצד אחד קבוצה שלא הפסידה העונה, מצד שני קבוצה עם הפסד בודד. ניצחון יכול לשנות את פני הטבלה. המשחק הגורלי יתקיים ביום רביעי בספורט קלאב קריית מלאכי

משחקי הבית של מכבי קריית מלאכי בימי רביעי, כבר הפכו לחוויה משפחתית בעונת 2023/24.

מאות אוהדים מכל שכבות הגיל מגיעים לעודד את קבוצת הכדורסל המקומית, כאשר בכל משחק בית מקיימת הנהלת המועדון בראשות גל דסקל הפנינג, הגרלות ותחרויות בפסקי הזמן ובמחצית. ביום רביעי הקרוב – ה-15 במרץ, צפוי להיות גם משחק מותח: מכבי קריית מלאכי, במקום השני ועם מאזן נקי מהפסדים, תארח את הפועל לכיש המובילה את ליגה ב’.

מכבי קריית מלאכי מגיעה אחרי ניצחון משכנע של 31 הפרש על הפועל אשדוד/מבועים. לאורך העונה מציגה החבורה של אוהד איתן נתונים מרשימים של 79.9 נקודות בממוצע למשחק ונחשבת לקבוצת ההתקפה הטובה בליגה. גם בצד ההגנתי מובילה מלאכי עם 55.6 נקודות שספגה בממוצע למשחק. הפועל לכיש לא נותרת מאחור עם 8 ניצחונות מ-9 משחקים, ובממוצע קלעה 72.1 נקודות למשחק ובממוצע ספגה 56.9 נקודות וממקומות בטבלת ההגנה וההתקפה במקום השני בליגה.

האם מכבי קריית מלאכי תוכל להפוך את הפער ולקחת את הפסגה, או שהפועל לכיש תאמץ את המנטרה “הגנה זוכה באליפויות” ותשמור על מקומה בראש הטבלה? המערכה צפויה להיות צמודה, כאשר כל נקודה יכולה להכריע את גורל המשחק.

מה שבטוח: מדובר במשחק חם ומסקרן ששווה להגיע ולראות. אז בואו לאולם הספורט בקריית מלאכי ביום רביעי הקרוב ותהיו חלק מההיסטוריה!

“הפועל לכיש משחקת מתחילת העונה כדורסל מהיר ואיכותי ולא בכדי נמצאת במקום השני” אמר השבוע מאמן הקבוצה אוהד איתן “אנחנו מתייחסים אליהם ברצינות וזה עוד אתגר משמעותי בדרך להשגת היעדים שלנו ואנחנו מחכים למשחק הזה ומקווים להמשיך את המסע עם עוד ניצחון”.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן